ביטוח נסיעות לליטא

טסים לליטא? קודם כל משווים ביטוח נסיעות לליטא בקלות ובמהירות!
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לליטא במחיר זול, החל מ-1.8$ ליום

רכשתם כבר כרטיסי טיסה לליטא המקסימה? סגרתם מלונות ואטרקציות מיוחדות מראש? בין אם אתם נוסעים לבד ובין אם כל המשפחה. זכרו שכדאי לעשות גם ביטוח נסיעות מספיק זמן מראש. קראו כאן מדוע ותוכלו גם לבצע השוואה ולרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לליטא.

מדוע לבצע רכישת ביטוח נסיעות לליטא?

בכל נסיעה ליעד כלשהו בעולם, ההמלצה היא לרכוש ביטוח נסיעות שישמור עליכם בריאותית וכלכלית במגוון תחומים. כתיירים ביצוע הליך רפואי כמו בדיקת רופא, אשפוז, תרופות וכיוצא בזה עשויים לעלות לכם בכסף רב וביטוח הנסיעות מבטיח לכם שאם חלילה תזדקקו לסיוע כאשר אינכם בישראל יהיה לכם כיסוי מירבי על ההוצאות הנלוות לטיפול. כמו כן, ישנם רכיבים נוספים שניתן להוסיף לביטוח נסיעות לליטא שיהווה כיסוי על דברים נוספים כמו כבודה, חפצים יקרי ערך ועוד.
 

ביטוח נסיעות לליטא

כמה עשוי לעלות לי ביטוח נסיעות לחו"ל לליטא?

מחיר ביטוח נסיעות לליטא משתנה מאדם לאדם ותלוי בקריטריונים שונים. למשל גיל המבוטח, ככל שגיל המבוטח כדול יותר כך הפוליסה מתייקרת. גורם נוסף המשפיע על מחיר הביטוח הוא מצב רפואי נתון, אם ידועה מחלה מסויימת או הריון מחיר הפוליסה משתנה בהתאם כי נוספו גורמי סיכון ועוד תנאים לביטוח. לפיכך לא ניתן לומר באופן מוחלט מה עלות הביטוח הסופית, זה יתאפשר רק אחרי שקלול כל הנתונים שלכם. רצוי לעשות השוואת נתונים ולוודא מה כל חברת ביטוח מציעה בהתאם לתנאים שלכם.
 

  • בעת לחיצה על כל אחת מן החברות, תעברו לעמוד מידע ורכישה מהירה.
  • המחיר המוצג מתייחס לחבילת הבסיס של חברות ביטוח הנסיעות.
  • המחיר המוצג הוא לקבוצת הגילאים הראשונה 0 עד 44 ובחלק מן החברות 0 עד 60.
     
  » למחירון ביטוח הנסיעות   » להשוואת מחירי ביטוח נסיעות  

יש עוד דברים שחשוב לדעת לפני שאני רוכש ביטוח נסיעות לליטא?

כן, חשוב להבין כאשר רוכשים ביטוח נסיעות מדובר על ביטוח בסיסי שנותן כיסוי יחסי לטיפול רפואי, ועל נתוני המבוטח כמו הגיל ומצב בריאותי תקין. ברוב חברות הביטוח המקובלות יש הרחבות נוספות שניתן לצרף לפוליסת הבסיס וכדאי לשקול להוסיף אותן אלו חלק מההרחבות הנפוצות:

  • אובדן כבודה - קורים מקרים בהם אתם הגעתם ליעד אבל המזוודה לא, במקרה כזה כדאי שיהיה ביטוח על הכבודה כדי שלפחות אם היא תימצא תוכלו לקבל פיצוי כספי על זו שנעלמה.
     

  • הרחבה על מחלות קיימות או הריון - באם ידוע שבמצב הנתון יש מחלה או הריון יש להוסיף הרבה זו כדי שתהיה מכוסה בביטוח.
     

  • ביטול או שינוי טיסה - אם חלילה נקלעתם למצב חירום אישי טרם הטיסה, תאונה או חוסר יכולת להמשיך בנסיעה, כדאי שיהיה לכם כיסוי ביטול טיסה זה שיסייע לכם לקבל החזר כספי.


כאמור אלו חלק מההרחבות הנפוצות שחברות הביטוח מציעות. רצוי לקרוא את תנאי הפוליסה ולהתעניין בהרחבות נוספות בהתאם לתנאי הטיול שלכם.

מה לעשות בליטא?

ליטא מציעה חוויה מזרח אירופאית מעט עתיקה והרבה מודרנית ובעיקר מלאת שורשים יהודיים אותם ליטא משמרת בגאווה. המדינה לא גדולה וניתן לתור אותה בקלות מכל מקום אלו ההמלצות שלנו:

  • וילנה - עיר הבירה של ליטא והגדולה ביותר במדינה. וילנה מציעה אטרקציות שונות הפופולרית ביותר בקרב הישראלים היא ביקור ברובע היהודי שם ניתן לראות בכל עבר את מאמצי ההנצחה של הקהילה היהודית שכמעט נמחקה במהלך השואה. תוכלו לבחור לראות את וילנה גם מלמעלה באמצעות סיור בכדור פורח.
     

  • קובנה - טיול רגלי בעיר יחשוף אתכם למראות אירופאיים קלאסים יחד עם אדריכלות מודרנית מתחילת המאה ה-20 ובנייה סובייטית טיפוסית. בין הסמטאות העתיקות והמסועפות ניתן למצוא מגוון חנויות בהן אפשר לעשות שופינג ואם תרצו לצפות על העיר מלמעלה תוכלו להשתמש בפוניקולר, כלי תחבורה עתיק וייחודי שייקח אתכם אל מעלה הגבעה אל תצפית שצופה על על העיר קובנה.
     

  • טרקאי וטירת סאלוס - בנסיעה של שעה מווילנה ניתן להגיע ולסייר בטרקאי, הבירה העתיקה של ליטא והמקום בו עמדה הטירה המזרח-אירופית היחידה שנבנתה על אי. ניתן להיכנס לטירה שמשמשת כיום מוזיאון וללמוד עוד קצת על התרבות הליטאית ועל ההיסטוריה שלה.

החופשה מתקרבת, איך מזמינים ביטוח נסיעות?

אתר 'גודיי' מאפשר לכם לעשות השוואת ביטוחים בקלות ובמהירות. תוכלו להזין את הנתונים שלכם כאן באתר: שמכם, גילאי המבוטחים, יעד הטיסה, זמן השהות ביעד ותקבלו הצעות מחיר המתאימות למאפיינים שלכם. תרצו להוסיף עוד דברים תוכלו גם לבצע זאת באתר או דרך נציג. זכרו שכדאי להזמין ביטוח מספיק זמן מראש כדי שתהיו מכוסים גם במקרים של ביטול חופשה אפשרי. שתהיה לכם חופשה נעימה.

מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות