ביטוח נסיעות למולדובה

טסים למולדובה? ערכו כאן השוואת מחירי ביטוח נסיעות למולדובה וחסכו!
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות למולדובה הכי משתלם, החל מ-1.8$ ליום

החלטתם לבקר במולדובה המאופיינת בנופים ציוריים ומבנים עתיקים מימי הביניים? מתכננים טיול בעיר הבירה קישינב ובכפרים והעיירות הפרושים במדינה? זיכרו לרכוש ביטוח נסיעות למולדובה ולהניח לכל הדאגות מאחור. תוכלו לבצע השוואת מחירים באתר ולרכוש את הפוליסה אונליין.

למה ביטוח נסיעות לחו"ל למולדובה הוא חשוב?

בכל מצב שבו יוצאים ממדינת ישראל ביטוח נסיעות לחו"ל הינו ביטוח קריטי שנותן כיסויים רפואיים וכלכליים עבור כל מקרה של קבלת טיפול רפואי בשהות במדינה אחרת. ביטוח נסיעות למולדובה כולל בתוכו ביטוח בריאות בסיסי וניתן להוסיף לו ביטוחים נלווים או הרחבות בהתאם למטרות הטיסה.
 

ביטוח נסיעות למולדובה

כמה עולה לרכוש ביטוח נסיעות למולדובה?

מחיר ביטוח נסיעות למולדובה נקבע על פי כמה פרמטרים כמו גיל המבוטח, יעד הטיסה, זמן השהות במדינה הזרה, מצבו הרפואי של המבוטח ואם נרכשו הרחבות לביטוח הנדרש. כדי לדעת מה עלות ביטוח נסיעות למולדובה, תוכלו להיכנס אל מערכת השוואת מחירי ביטוח הנסיעות בגודיי ולקבל את המחיר המתאים עבורכם.


  • בעת לחיצה על כל אחת מן החברות, תעברו לעמוד מידע ורכישה מהירה.
  • המחיר המוצג מתייחס לחבילת הבסיס של חברות ביטוח הנסיעות.
  • המחיר המוצג הוא לקבוצת הגילאים הראשונה 0 עד 44 ובחלק מן החברות 0 עד 60.
     
  » למחירון ביטוח הנסיעות   » להשוואת מחירי ביטוח נסיעות  

הרחבות שמקובל להוסיף לפני הנסיעה למולדובה 

אספנו מידע חיוני שיסייע להבין אילו הרחבות ביטוח נסיעות למולדובה כדאי לרכוש כתוספת לפוליסה הבסיסית,  רוב חברות הביטוח בארץ מעניקות את אותן ההרחבות אבל עם מחיר ותנאים שונים מחברה לחברה לכן ההמלצה תמיד לקרוא את תנאי התוספות ואת האותיות הקטנות. אלו חלק מההרחבות הנפוצות לפני נסיעה למולדובה:

  • ביטוח אובדן כבודה: התוספת הנפוצה ביותר, במקרה של אובדן הכבודה בטיסה או עיכוב הגעתה וכן לעיתים גם נזק של הכבודה. יש אפשרות לקבל פיצוי על פי גובה הפוליסה.
     

  • מחלות כרוניות או מחלות קיימות - אם ידוע שקיימת מחלה כרונית חשוב מאוד להזכיר זאת ולהוסיף אותה לביטוח כדי שיהיה לכם כיסוי מירבי.
     

  • ביטול או שינוי טיסה - במידה וקרה מקרה בו הנכם לא יכולים לטוס או שמסיבה כלשהי הטיסה בוטלא או נדחתה כדאי שיהיה לכם כיסוי ביטול טיסה שיסייע לכם לקבל פיצוי והחזר כספי בהתאם לתנאי הפוליסה.
     

  • ביטוח נסיעות לקבוצות: אם הנכם יוצאים בטיולים מאורגן למולדובה או בקבוצת מטיילים, כדאי שתכירו את ביטוח הנסיעות לקבוצות ואת כל התנאים שבפוליסה.

אילו יעדים כדאי לי לראות במולדובה?

מולדובה שונה מאוד מהמקומות המתויירים והמוכרים של מזרח אירופה, מדובר ביעד מלא הפתעות. הנה כמה מההמלצות על מה תוכלו לעשות במולדובה:

  • קישינב - בירת מולדובה והעיר הגדולה במדינה, תוכלו לטייל בעיר מודרנית ולהסתובב בין אתרים היסטוריים, מקומות בילוי, מוזיאונים, מסעדות, מועדונים ואפילו קזינו.
     

  • יקב קריקובה - לחובבי היין האיכותי כדאי להגיע לאחד מהיקבים הגדולים והמוכרים ביותר במולדובה. היקב הוקם בשנת 1952 ומה שבעיקר מיוחד בו זה שהוא ממוקם במבוך מסועף של מעברים וחציבה בסלע, שככל הנראה נחפרו במאה ה-15. תוכלו לקחת סיור מודרך ולהנות מטעם היין המרענן.
     

  • אורחיול ואקי - במרחק שעה מקישינב נמצא האתר שכנראה המוכר והמתוייר ביותר במולדובה. מדובר בעיר קדומה מלפני כ-2,000 שנה, שנותרו ממנה לא מעט שרידים ארכיאולוגיים ביניהם גם מספר מנזרים שחצובים בסלע, המתוארכים לתקופת ימי הביניים.
     

  • מנזרי מולדובה - במולדובה ניתן למצוא במגוון מנזרים היסטוריים, המפואר מכולם הוא Manastirea Curchi – חמש כנסיות שמוקפות בגנים ומטעי פרי. מה שהופך את המתחם לייחודי כל כך הוא הארכיטקטורה שלו וכל אחד יכול להתרשם ממנה. מיוחד במינו הוא מנזר טיפובה (Tipova). מדובר מתחם של שלושה מנזרי מערות עתיקים מהמאות ה-16-11 החצובים בסלע באזור הררי מבודד וזהו גם מקום מקסים למי שרוצה לצאת לטיול בטבע, שכן השביל שעובר בין המערות מצוי בטבע ומוביל למפל מרשים.

מידע שימושי לטסים למולדובה

  • מטבע מקומי: ליי - LEI. 
  • שפות עיקריות: מולדובית, רומנית ורוסית. 
  • עונת טיולים מומלצת: כדאי לתכנן טיול למולדובה בין חודשים יוני עד ספטמבר / אוקטובר, ולא רצוי בחודשי החורף הקרים והמושלגים. 
  • רכבת ותחבורה: ישנה רשת רכבות נוחה המחברת בין הערים במדינה. ניתן להשתמש גם באוטובוסים ומי שמעניין יכול גם לטייל במולדובה עם רכב שכור.

רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל למולדובה דרך Gooday

אתר גודיי מאפשר בצורה נוחה ומהירה ובתוך כמה דקות בלבד לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח הנסיעות לחו"ל המובילות בישראל ולגלות איזה ביטוח נסיעות למולדובה מתאים במיוחד לכם וגם לבצע רכישה אונליין באתר, אם תרצו עזרה תוכלו להשאיר פרטים, לשוחח עם נציג או ליצור קשר ב-WhatsApp.

מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות