ביטוח נסיעות לשוודיה

טסים לשוודיה? אל תפספסו את ההזדמנות לחסוך וערכו השוואת מחירים לביטוח נסיעות לשוודיה.
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לשוודיה בזול - החל מ-1.8$ ליום

אם אתם יוצאים בקרוב לביקור בשוודיה, דרך אתר גודיי תוכלו להשוות מחירים בקלות ובמהירות בין חברות הביטוח הנסיעות המובילות ותוכלו לבחור ביטוח נסיעות לשוודיה ואת הפוליסה המתאימה ביותר עבור הצרכים והתקציב שלכם.

מדוע חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לשוודיה?

מדינת ישראל מספקת ביטוחים רפואיים על אזרחיה ובכל מקרה רפואי או חירום, כל עוד נמצאים בגבולות ישראל ניתן להיות בטוחים שנקבל את הטיפול הכי טוב, מהיר וחינם (פרט לטיפוליים פרטיים). כאשר יוצאים מגבולות המדינה ומגיעים למדינה זרה כתיירים, כל מקרה רפואי שעשוי להתרחש עלול לעלות כסף רב. לכן ההמלצה היא לעשות עוד לפני הטיסה ביטוח נסיעות לחו"ל לשוודיה שייתן לכם שקט ונסיעה רגועה. תפקידו של ביטוח הנסיעות לתת פיצוי או סיוע כספי במידת הצורך כאשר אתם שוהים בארץ אחרת.
 

ביטוח נסיעות לשבדיה

כמה זה יעלה לי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לשוודיה?

כדאי להבין שמחיר ביטוח נסיעות לשוודיה הוא לא מחיר שאחיד לכולם. חברות הביטוח מספקות ביטוח בסיסי שבדר"כ זהה בין החברות. ביטוח הבסיס נותן כיסוי למקרים רפואיים דחופים, חילוץ והצלה, ועוד הוצאות נלוות לטיפולים רפואיים שונים. בנוסף לפוליסת הבסיס ניתן לרכוש בנפרד הרחבות לפוליסת הביטוח כאשר לכל הרחבה יש סעיף מחיר משלה והמחיר משתנה בין החברות וכן גם התנאים, חשוב להבין מה רוכשים ומה כלול בהרחבה המבוקשת.


  • בעת לחיצה על כל אחת מן החברות, תעברו לעמוד מידע ורכישה מהירה.
  • המחיר המוצג מתייחס לחבילת הבסיס של חברות ביטוח הנסיעות.
  • המחיר המוצג הוא לקבוצת הגילאים הראשונה 0 עד 44 ובחלק מן החברות 0 עד 60.
     
  » למחירון ביטוח הנסיעות   » להשוואת מחירי ביטוח נסיעות  

מהן ההרחבות שכדאי להוסיף לפני נסיעה לשוודיה?

במרבית המקרים ביטוח נסיעות לשוודיה אשר כולל רק את הבסיס לא מספיק למבוטחים ויש מקרים שיש צורך להוסיף עוד סעיפים לביטוח. דאגנו לרכז לכם את כל ההרחבות הכי נרכשות בביטוח נסיעות לחו"ל לשוודיה:

  • מצב בריאותי קיים: יש צורך לרכוש את הרחבה זו כאשר ידוע על מחלה כלשהי או שאתם לאחר ניתוח או אשפוז ואפילו אם הנך בהיריון.
     

  • כיסוי כבודה: כיסוי כבודה דואג לכך שתקבלו פיצוי בגין עיכוב בהגעת הכבודה שלכם באופן או במקרה של אובדן הכבודה על ידי חברת התעופה חברת הביטוח תספק פיצוי על פי תנאי הפוליסה.
     

  • ספורט אתגרי: אם אתם יודעים שאתם הולכים לעשות משהו מסוכן בשוודיה ואתם חובבי אקסטרים, ללא ספק ספורט אתגרי זו הרחבה שכדאי שתרכשו.
     

  • כיסוי לציוד יקר ערך: רוב החברות מספקות הרחבות ביטוח לפלאפון, ביטוח מחשב נייד או ביטוח טאבלט: אם אתם לוקחים טאבלט או מחשב נייד איתכם, כדאי שתדאגו שיהיה מכוסה ע"י חברת הביטוח למקרה של גניבה או נזק. 

איפה כדאי לבקר כשטסים לשוודיה?

שוודיה היא מדינה שמציעה ערים גדולים, נופים מדהימים, כפרים ציוריים ואנשים יפים. ריכזנו לכם כמה המלצות חמות שכדאי לראות ולחוות בשוודיה:

  • סטוקהולם - בירתה של שוודיה מתאימה לאלו המחפשים שילוב של תרבות והיסטוריה, ישן ומודרני, מופעי מוזיקה מקפיצים ובתי קפה שקטים. יש בה גנים בוטניים ותעלות מים, ארמונות ומסלולי הליכה לאורך שנות היסטוריה וציוני דרך משמעותיים. אל תפספסו את מוזיאון אבבא, בו תוכלו לראות את מסלול הצלחתם של הלהקה המצליחה לצד התלבושות שלהם לאורך השנים.
     

  • ביקור בארמון המלכותי - ממוקם בצד המזרחי של שטוקהולם והוא נחשב אחד הארמונות היפים והגדולים באירופה. אפשר לבקר ולהתרשם מהמרחב, הפאר והעיצוב הבארוקי ואף לראות מקרוב את אוצרות הממלכה השוודית.
     

  • גטבורג - עיר נמל חשובה, השנייה בגודלה במדינה. בעיר יש את מוזיאון וולוו, שם הומצא הרכב והמותג. תוכלו להנות בה מקולינריה משובחת ואם אתם בטיול עם ילדים, אל תוותרו על פארק ליסברג, פארק השעשועים הגדול ביותר בסקנדינביה.
     

  • הפארק הלאומי אביסקו - שמורת טבע מרשימה ביותר שממוקמת בצפון שוודיה. תוכלו לצאת לטיול בטבע שמספק חוויה יוצאת דופן. לצד מים קפואים היורדים מעשרות מפלים וקרחונים, הרים מושלגים וצפייה באיילי הצפון. אם תלונו בפארק בלילה תוכלו גם לצפות בזוהר הצפוני.

איך בוחרים ביטוח נסיעות לשוודיה?

אם בעבר היינו צריכים לחפור ולחפש בכל חברה את ביטוח נסיעות לחו"ל ואת המחיר הזול ביותר, היום אתר גודיי מאפשר להשוות הצעות מחיר של חברות ביטוח נסיעות שונות ומציג בקלות את המחירים והכיסויים של כל הפוליסות הרלוונטיות לנסיעה לשוודיה. לפני הרכישה כדאי לבדוק היטב מהם הסעיפים החשובים לכם ביותר ולוודא שהם כלולים בפוליסה. חשוב לבחון גם את גובה ההשתתפות העצמית במקרה של תביעה. לאחר שכל המחירים מוצגים בפניכם בוחרים את הצעת המחיר לביטוח הנסיעות המועדפת ורוכשים אותה ישירות דרך האתר בקלות ובבטחה. 

מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות