ביטוח נסיעות לשוויץ

טסים לשוויץ? אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לשוויץ דרך גודיי ולחסוך!
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לשוויץ החל מ-1.8 ש"ח - מחיר זול במיוחד!

הזמנתם חופשה לשוויץ, נפלא! כעת נותר לכם לרכוש ביטוח נסיעות המתאים ביותר עבורכם. דעו ששוויץ היא אחת המדינות היקרות בעולם, קראו כאן - כל מה שצריך לדעת לפני שמחליטים על ביטוח נסיעות לשוויץ ולמה צריך את זה.

מדוע חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לשוויץ?

כשמחליטים לנסוע למדינה כמו שוויץ צריך לדעת שמדובר באחת המדינות היקרות ביותר בעולם לכן בכל מקרה של פגיעה או תאונה ללא ביטוח זה עשוי להיות נזק כלכלי נרחב. ביטוח נסיעות יכול לחסוך סכומים רציניים בכל מקרה של אשפוז או טיפול רפואי בשוויץ.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לשוויץ כולל מגוון כיסויים, כמו מקרים של ביטול נסיעה, כבודה שנגנבה ופיצוי על כך, או עקב מחלה, צורך באשפוז, הטסה רפואית ועוד. חשוב להתאים את ביטוח הנסיעות שלכם ליעד אליו אתם נוסעים ולכל אדם בנפרד כדי שתהיו מכוסים מבחינה ביטוחית.
 

ביטוח נסיעות לשוויץ

מה מחיר ביטוח נסיעות לשוויץ ואת מה הוא מכסה?

מחיר ביטוח נסיעות לשוויץ הוא לא אחיד ומושפע מפרמטרים שונים כמו גיל, יעד ומשך הטיול. ביטוח נסיעות לשוויץ עשוי להכיל שני חלקים:

  • רובד בסיסי – ביטוח הנסיעות הבסיסי מכסה הוצאות רפואיות כמו: טיפול ואשפוז, רכישת תרופות, טיפולי חירום בשיניים, חילוץ ופינוי במקרה של תאונה, פינוי מוטס לארץ ועוד הוצאות נלוות לטיפולים רפואיים.
     

  • על הביטוח הבסיסי ניתן להוסיף הרחבות נוספות לביטוח הבסיסי שעליהן התשלום הוא בנפרד, ממש בפסקה הבאה תוכל ולראות מספר הרחבות נפוצות. בנתיים, ראו את מחירי הבסיס אצל חברות הביטוח בעבור ביטוח נסיעות לשוויץ.


  • בעת לחיצה על כל אחת מן החברות, תעברו לעמוד מידע ורכישה מהירה.
  • המחיר המוצג מתייחס לחבילת הבסיס של חברות ביטוח הנסיעות.
  • המחיר המוצג הוא לקבוצת הגילאים הראשונה 0 עד 44 ובחלק מן החברות 0 עד 60.
     
  » למחירון ביטוח הנסיעות   » להשוואת מחירי ביטוח נסיעות  

הרחבות שאנו ממליצים להוסיף לביטוח נסיעות לשווייץ?

ישנן תוספות לביטוח שלא כלולות בפוליסת הבסיס וכדאי לשקול להוסיף אותן לפוליסה בהתאם ליעד ולאופי הטיול שהנכם מתכננים. הנה כמה הרחבות שאנו ממליצים להוסיף לפוליסת הביטוח של שוויץ: 

  • ספורט אתגרי - שוויץ מספקת אטרציות אתגריות רבות כגון: רכבלים, מגלשות הרים, קייקים, רכיבה על אופניים או ג'יפים ועוד. חברות הביטוח השונות מאפיינות ספורט אתגרי במאפיינים שונים לכן כדאי לבדוק מול חברת הביטוח אילו אטרקציות כלולות בסעיף זה.
     

  • ביטוח סקי - שוויץ הוא יעד פופולרי לחופשות סקי מהנות. אם הנכם יודעים שסקי ופעולותיו הם חלק מהטיול שלכם רצוי שיהיה לכם הסעיף הזה כחלק מהפוליסה.
     

  • ביטוח כבודה - הרחבה זו מכסה אתכם במקרה והכבודה שלכם אבדה או נפגמה בתהליך ההובלה. ניתן להוסיף גם ביטוח על ציוד יקר ערך אם אתם לוקחים עמכם מצלמה יקרה, ציוד סקי/ספורט ועוד ציוד שאתם רואים לנכון להוסיף.
     

  • ביטוח השתתפות עצמית לרכב שכור - ניתן להוסיף סעיף של ביטול השתתפות עצמית על רכב שכור למקרה וחוששים מתאונה או מנזק לרכב השכור. סעיף זה מתאים למי שמעוניין לשכור רכב ולתור ברחבי שוויץ באופן עצמאי.
     

  • הרחבה על מחלות קיימות או אשפוז - אם ידועה על מחלה כלשהי או שאושפזתם בחצי שנה שלפני הטיסה, רצוי ליידע את חברת הביטוח שכן כל סיבוך, אם יהיה במהלך הטיסה שקשור לכך לא יהיה מכוסה ולכן כדאי להוסיף את הסעיף לפוליסה.

כמה יעדים שחייבים לחוות בעת ביקור בשוויץ

  • ציריך - העיר הגדולה והחשובה בשוויץ. בעיר ניתן לעשות שופינג להנות ממסעדות משובחות ולטייל במוזיאונים. דרך ציריף ניתן גם להגיע לאטרקציות של צפון מזרח שוויץ, כמו מפלי הריין, סיינט גאלן וליכטנשטיין. ניתן גם לנסוע לביקור יום בברן או בבאזל ההיסטורית.
     

  • לוגאנו - אחד מהיעדים הנפוצים לתיירים בשוויץ. עיר קטנה שסמוכה לגבול האיטלקי ומושפעת מהתרבות האיטלקית. ניתן לצאת לשייט או לדייג באגם המדהים שבעיר. מסביב ללוגאנו יש המון מסלולי טיול יפיפיים והיא יעד מומלץ לטיולי כוכב.
     

  • לוצרן - עיר המיוחדת במינה ששוכנת על גדות אגם לוצרן המפורסם. במהלך השהות בלוצרן ניתן לצפות במבנים בסגנון ימי הביניים והעת העתיקה ולהנות ממסעדות מעולות במחירים נוחים. 

 

  • עמק הרון והעמקים האלפיניים - אי אפשר להגיד שוויץ בלי להזכיר את הרי האלפים - ניתן לשהות בעיירת הסקי צרמט מתחת לפסגת המטרהורן וממנה לצאת לטיולים עוצרי נשימה בין הפסגות והתצפיות.

איך מקבלים את ההצעה הכי טובה לביטוח נסיעות לחו"ל לשוויץ?

אתר גודיי יסייע לכם בבחירה בביטוח הנסיעות לשוויץ שהכי מתאים אליכם. הכניסו את פרטיכם לאתר, שמכם המלא, יעד הטיסה ומשך החופשה ובקשות נוספות וקבלו הצעות מחיר אטרקטיביות ממגוון חברות הביטוח המובילות. מצאתם הצעה שמתאימה לכם? מעולה! תוכלו לבצע רכישה דרך האתר או שתוכלו לדבר עם אחד מנציגי השירות שיעזור לכם ברכישה. זכרו שכדאי להיות מבוטחים מספיק זמן מראש כדי שתוכלו להשתמש בביטוח במקרה של ביטול או שינוי טיסה. 

מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות