לאן לטוס באוגוסט, יעדים מומלצים

רוצים לטוס באוגוסט? הנה היעדים המומלצים לחודש אוגוסט, וכמובן - אל תשכחו את ביטוח הנסיעות!
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
לאן כדאי לטוס באוגוסט עם הילדים או בלעדיהם?

מחפשים את היעד לחופשה זוגית או משפחתית לפניי שהילדים חוזרים לבית הספר והפיק של החגים מתחיל? יש לנו כמה יעדים זולים להציע לכם כדי לסגור פינה, ליישר קו ולחזור לשגרה:

רודוס - מתאים לחופשה עם ילדים באוגוסט!

אחד היעדים האהובים על הישראלים בתקופת הקיץ הוא רודוס עם חופי טורקיז צלולים, מצודות יווניות מדהימות, טברנות בלתי נשכחות וכל זה במרחק טיסה של שעה וחצי!

 

  • מזג האוויר של רודוס באוגוסט - הטמפרטורות מזכירות את מזג האוויר בארץ, סביבות ה - 30 מעלות במהלך היום עם ימי שרב מרובים. בערב, הטמפרטורות מתונות יותר אך עדיין חמות כ - 24 מעלות בממוצע.
     

  • אזורים מומלצים לביקור ברודוס בחודש אוגוסט - מסתבר שרוב האקשן באי קורה בצד הצפוני שלו, לכן אנו ממליצים לכם לקחת מלון באזור הצפוני אם אתם מעדיפים טיול עירוני ולחלופין, לאוהבי הסגנון הכפרי אך קרוב למרכז, מומלץ לשהות באזור מזרח האי על יד העיר לינדוס או בסביבת מפרץ קטרה היפייפה.
     

  •  חברות תעופה שמפעילות טיסות לרודוס - מכיוון שמדובר ביעד קרוב שישראלים רבים עטים עליו, חברות התעופה רבות מוציאות טיסות ליעד האהוב: אלעל, ארקיע, ישראייר, בלו בירד, אג'יאן איירליינס היוונית ולעיתים, בעקבות עומסים על הטיסות הסדירות, מתווספות טיסות צ'ארטר לרודוס עם הרבה דילים שווים של ספקי התיירות הישראליים.

תאריכים מיוחדים לביקור ברודוס בחודש אוגוסט

  • יום מריה הקדושה - בתאריך 15 באוגוסט מתקיים יום זיכרון שחל בכל אזורי יוון כולל רודוס והוא מתבטא בכך שרוב החנויות סגורות, באזורי הכפרים מתקיימות מסיבות ומסעדות ותחבורה ציבורית פועלות כסדרן אם כי ייתכן שיהיו שינויים קלים..
     

רודוס יוון

אלבניה - היעד המושלם לפנסיונרים בחודש אוגוסט

אלבניה היא מדינה זולה, עם חופי תכלת שמומלצת מאוד על ידי מומחי תיירות לטיולים מאורגנים לגילאים המבוגרים. המדינה האלבנית ששוכנת באזור מדינות הבלקן, מציעה לכם סיפורים היסטוריים מרתקים עם חוויות קדומות, אגמים ונהרות קסומים ונופים בלקניים משגעים!

 

  • מזג האוויר של אלבניה באוגוסט - מדובר במדינה עם מזג אוויר ים תיכוני ומעט מדברי עם טמפרטורות של 32 מעלות בממוצע במהלך היום בחודש אוגוסט ובלילות מזג האוויר מתקרר משמעותית עם ממוצע של כ - 18 מעלות כך שמוטב לקחת איתכם סוודר במקרה שיהיה לכם קר..
     

  • אזורים מומלצים לביקור באלבניה בחודש אוגוסט - את הטיול העירוני מומלץ להתחיל בעיר הבירה, טירנה  שם תוכלו להנות ממסעדות טובות, מוזיאונים ומצודות היסטוריות וחיי לילה מושלמים. בנוסף, טיול באזור האלפים האלבניים עם תצפיות פנורמיות מטורפות על רכבלים וביקור בעיירת החוף המקסימה סרנדה שממוקמת מול האי היווני קורפו תספק לכם חוויה אלבנית מושלמת!
     

  •  חברות תעופה שמפעילות טיסות לאלבניה - בתור מטיילים עצמאיים תוכלו לסגור טיסת קונקשיין עם אחת החברות הבינלאומית: איטה, לופטנזה, אוסטריאן או וויז אייר. תוכלו להזמין דרך ספק משלנו כמו איסתא כך שתהיו מוגנים בהתאם לחוק הישראלי במקרה של ביטול. 
     

  • ספקי תיירות שמוציאים טיולים מאורגנים לאלבניה - במקביל, מתקיימים טיולים מאורגנים לאלבניה של חברות התיירות: פגסוס, אשת טורס, גוליבר או החברה הגיאוגרפית. לעיתים, הטיולים כוללים גם מדינות נוספות באזור הבלקן כמו מונטנגרו וקוסובו.

תאריכים מיוחדים לביקור באלבניה בחודש אוגוסט

  •  העליה לרגל להר טומורי (Tomorri) - מדיי שנה בין התאריכים 20 - 25 לאוגוסט מתקיימת עליה לרגל בפארק הלאומי של הרי הטומורי, העליה לרגל מתבצעת על ידי חברי הדת הבקטאשית, זה מאורע מעניין לחזות בו ובזמן זה יהיו שם המון תיירים.
     

אלבניה

גאורגיה - המדינה הזולה והמומלצת לחופשה באוגוסט!

ברוכים הבאים לפנינה הזולה והקולינרית ששוכנת אי שם בהרי הקווקז. בגאורגיה תוכלו להנות מחופים מדהימים, שווקים מעניינים ואל תשכחו לאכול חצ'פורי מקומי!

 

  • מזג האוויר של גאורגיה באוגוסט - מזג האוויר באוגוסט הגיאורגי נוח למדיי עם טמפרטורות שנעות בין 27 - 31 מעלות ביום ובין 15 - 19 מעלות בלילה, מעט קריר אז אל תשכחו לארוז עוד כמה בגדים עליונים ומחממים.
     

  • מקומות מומלצים לביקור באזור טביליסי בחודש אוגוסט - מגזין גודיי מציע לכם לבחור אחד משני היעדים הפופולריים במדינה: טביליסי ובאטומי. בעיר הבירה טביליסי תוכלו להנות משייט ראפטינג בנהרות, הליכה בגשר השלום, ביקור במנזר הצלב ומעיינות חמים. 
     

  • מקומות מומלצים לביקור באזור באטומי בחודש אוגוסט - לעומת זאת, באזור באטומי תוכלו לטייל על חוף הים, לבלות במועדונים מטורפים, לנסוע ברכבלים משוכללים ולצפות במופעי דולפינים. אך לא משנה באיזו עיר מהשתיים תבחרו לבקר כי בשתיהם תוכלו להנות מאוכל מקומי מעולה!
     

  •  חברות תעופה שמפעילות טיסות לגאורגיה - חברות התעופה הישראליות: אלעל וישראייר מפעילות טיסות ישירות למדינה האהובה עם שני יעדים עיקריים: טביליסי ובאטומי. תוכלו גם למצוא חבילות מעולות עם ישראייר ולעיתים גם עם אוכל כשר.

תאריכים מיוחדים לביקור בגאורגיה בחודש אוגוסט

  • יום מריה הקדושה (Saint Mary's Day) - בתאריך 28 באוגוסט מתקיים יום חג בכנסיות הקתוליות גם בגאורגיה. ביום זה, רוב החנויות סגורות למעט מסעדות, מקומות לרכישת מוצרים הכרחיים וייתכן שגם התחבורה הציבורית פועלת כסדרה.
     

גיאורגיה

קפריסין - יעד מעולה לחופשה באוגוסט!

מדובר באי הכי קרוב לנפוש בו ואולי גם הכי חרוש אבל מה שבטוח זה שלנו לא נמאס ממדינת האי המקסימה הזאת שנמצאת רק שעת טיסה מאיתנו עם חופים מדהימים, טברנות מרימות והמון שמח, אז הנה כמה דברים שתצטרכו לדעת על טיסה לקפריסין באוגוסט:

 

  • מזג האוויר של קפריסין באוגוסט - מזג האוויר לא שונה כל כך מהארץ עם טמפרטורות מעל 30 מעלות במהלך היום ובלילות כ - 22 מעלות בממוצע, המים חמים ונעימים לשחייה ואין סיכוי לגשם.
     

  • אזורים מומלצים לביקור בקפריסין בחודש אוגוסט - בקפריסין שלוש ערים מרכזיות לביקור והן: פאפוס עיר הבירה, לרנקה ולימסול. (קיימת גם עיר בשם קירניה בצד הטורקי אך לא נפרט עליה מפאת הזמן והמקום). בנוסף, יעדי נופש מומלציפ אחרים באי כמו: העיר ניקוסיה, הרי הטרודוס ועיירת הנופש לצעירים "איה נאפה" הם יעדים פופולריים שאין לפספס!
     

  •  חברות תעופה שמפעילות טיסות לקפריסין - אין ספק שהקרבה של קפריסין למדינת ישראל הפכה אותה ליעד מבוקש ולכן, כל חברות התעופה הישראליות מוציאות אליה טיסות וגם חברות זרות כמו: טוס אייר, בלו בירד, וויז אייר ועוד..
     

  • חברות ביטוח נסיעות מומלצות לקפריסין - גם שמדובר על חופשה קלה ומהירה, חשוב לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות לקפריסין, מוזמנים לבדוק מחירים ולערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות על מנת לבחור את החברה המומלצת והמתאימה ביותר בעבורכם.

תאריכים מיוחדים לביקור בקפריסין בחודש אוגוסט

  • פסטיבל אפרודיטה בפאפוס (Paphos Aphrodite Festival) - מדובר בפסטיבל ותיק שמתקיים במשך שלושה ימים ועיקרו, שירת אופרות שונות.
     

  • פסטיבל היין - כשמו כן, הוא, םסטיבל יין שחל בכל שנה ונחגג בגנים ובעיר העתיקה של לימסול עם הרבה שירים, ריקודים, מוסיקה ואוכל טוב.
     

  • חגיגות מריה הקדושה (Assumption) - בתאריך 15 לאוגוסט מתקיימות חגיגות בשם הזה כיוון שלפי אמונתם של הנוצרים הקתוליים מריה הגיעה אל שערי גן עדן ביום הזה. כצפוי, היום הזה נחגג בשמחה רבה בכנסיות ותהלוכות וריקוים ברחובות ובנוסף, ייתכן וחנויות רבות יהיו סגורות.
     

קפריסין

מלטה - קבלו את היעד החם שכדאי לטוס אליו בחודש אוגוסט!

מלטה היא מדינת אי שממוקמת על הים התיכון, בין איטליה לתוניסיה ויש בה המון מה לראות, כמו: לטייל על שפת חופים סלעיים עם מים תכולים, להנות מחוויית צלילה ייחודית, לסייר בנמל ובעיר העתיקה וגם לעשות שופינג לחובבי האופנה ופעילויות אקסטרים מלאות באנדרנלין יחד עם סצנת חיי לילה מטורפת, יקנו לכם את התחושה שהגעתם לגן עדן ים תיכוני!

 

  • מזג האוויר של מלטה באוגוסט - מזג האוויר הים תיכוני באי מתנשא לטמפרטורות של בין 30 - 35 מעלות במהלך היום ובלילות, כ - 23 מעלות בממוצע עם סיכוי אפסי לגשם, ימים שמשיים ומים נעימים לשחייה.
     

  • אזורים מומלצים לביקור במלטה בחודש אוגוסט - בין המקומות השווים שתכירו באי (בתנאי שלא תבלו יותר מדיי בקזינו..חחח) תמצאו את כפר פופאי כאטרקציה מושלמת עם ילדים, קתדרלת סיינט ג'ונס, מפרץ הלגונה הכחולה וצלילה בנמל. בנוסף, עיר הבירה של מדינת מלטה נקראת ולטה והשפות הרשמיות בה הן מלטזית ואנגלית.
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות למלטה - חברת התעופה האירית "ריינאייר" מפעילה טיסות ישירות על בסיס שבועי מתל אביב לשדה הבינלאומי של מלטה (MLA) והעלות מוזלת בדרך כלל.

תאריכים מיוחדים לביקור במלטה בחודש אוגוסט

  • חג סנטה מריה - בתאריך 15 לאוגוסט רוב העסקים במלטה סגורים כי מתקיים פסטיבל מטורף שמתחיל כבר בערב שלפניו עם זיקוקים ומסיבות ובעיקר מופע מרכזי שמתקיים בכפר בשם: Ghaxagi.
     

מלטה

לסיכום, מצאנו לכם חמישה יעדים שווים ומומלצים לביקור באוגוסט, רובם ממוקמים לחופי הים התיכון, עם המון שמש, מים צולים, אטרקציות נהדרות ופתרונות לילדים. קפריסין ורודוס הם יעדים נפלאים למשפחות עם ילדים ומנגד, גאורגיה ואלבניה הן מדינות שמתאימות יותר לטיולי מבוגרים למרות שגם הן עמוסות באטרקציות.. לדעתנו, היעד שהכי כדאי לטוס אליו בחודש אוגוסט הוא מלטה, הוא מושלם לכל הגילאים עם מגוון של פעילויות וחופים מדהימים! חושבים לטוס בתאריך אחר? בדקו במגזין לאן ומתי לטוס וראו המלצות נוספות.

שיר מהצרי
מאת: שיר מהצרי בלוגרית טיולים ובעלת תעודה מקצועית ממשרד התיירות. כותבת בצוות Gooday
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות