לאן מומלץ לטוס ביוני?

מחפשים יעד שווה לטוס אליו ביוני? עם הילדים או בלי? קבלו את ההמלצות של גודיי!
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
לאן כדאי לטוס ביוני עם ילדים ובלעדיהם? (יעדים מומלצים)

מדובר בחודש הראשון של הקיץ בעולם המערבי, עם חופים שנפתחים לרחצה, אטרקציות שיצננו אתכם ובעיקר, זה הזמן לטייל עבור מי שמחפש נופש שקט ושליו במדינות מבוקשות, לפניי שמבול מטורף של תיירים מסתערים על היעדים הכי שווים ביולי - אוגוסט. 

מונטנגרו - היעד שהולך לכבוש את הקיץ, החל מחודש יוני!

המדינה הקטנה בעלת המפרצים המדהימים, ערים וכפרים אותנטיים בשילוב של חופי תכלת וגגות רעפים קטנים ואדומים. קדימה, זה הזמן להכיר את היעד שיכבוש את הקיץ!

  • מזג האוויר של מונטנגרו ביוני - מדובר בחודש שפותח את הקיץ עם טמפרטורות חמות וימים מעוננים עד מעט שמשיים לסירוגין, הטמפרטורות נעות בין 25 - 29 מעלות ביום ובלילה בין 18 - 23 מעלות. לעיתים רחוקות עשוי לרדת גשם באזור.
     

  • אזורים מומלצים לביקור במרכז מונטנגרו בחודש יוני - מהניסיון שצברנו, אנו ממליצים לכם לקחת מלון באזור בודווה על החוף ולא להשתהות יותר מדיי בעיר הבירה, פודגוריצה. עיר נוספת שאתם פשוט חייבים להגיע אליה היא קוטור, עיר בעלת מפרץ מרשים ועיר עתיקה יפייפיה.  
     

  • אזורים מומלצים לביקור בצפון מונטנגרו בחודש יוני - כמו כן, אנו ממליצים לכם לא לוותר על נסיעה לצפון במדינה הקטנה, תנו גיחה לפארק דורמיטור ולכו לעשות קייאקים בנהר הטארה שהוא גם קניון עם אטרקציה מטורפת של אומגות מעליו.
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות למונטנגרו - חברת ישראייר המשפחתית מארגנת לכם טיסות וחבילות שוות ומשתלמות ליעד עם נחיתה בעיר טיווט (TIV). כמו כן, גם חברת הדגל הישראלית אלעל, מוציאה טיסות ליעד המושלם הזה עם נחיתה גם כן בטיווט (TIV).

תאריכים מיוחדים לביקור במונטנגרו בחודש יוני 

  • פאשינדה (Fašinada) - מדובר במאורע בו שיירה של סירות קשורות אחת לשניה ומועטרות בוורדים מפליגות מאזור פראסט שצמוד למפרץ קוטור, במסגרת האירוע יהיו אנשים שישירו בשקיעה. האירוע מתקיים בתאריך 22 ביולי, כל שנה. 

 

  • קרנבל הקיץ (summer carnival) - מדיי שנה בין התאריכים 30 ליולי עד השני לחודש אוגוסט מתקיים פסטיבל קייצי עם דוכנים, הופעות, קונצרטים והמון שמח ברחובות ובמפרץ העיר היפייפיה, קוטור.
     

מונטנגרו

וינה, אוסטריה - יעד אירופאי מומלץ לחודש יוני!

אם תרצו לבקר במרכז אירופה הקלאסית, להנות ממוזיאונים שווים, לטייל בארמונות מעוצבים ולהנות מנופים טבעיים וייחודיים, אז זה היעד שכדאי לכם לטוס אליו בחודש יוני.

 

  • מזג האוויר של אוסטריה ביוני - יוני נחשב כחודש הראשון של הקיץ באוסטריה עם טמפרטורות שנעות בין 24 - 27 מעלות במהלך היום בלילה בין 12 - 15 מעלות בממוצע. עם מזג אוויר מושלם כזה במהלך היום פשוט אסור לכם לוותר על היעד הזה!

 

  • מקומות מומלצים לביקור בוינה בחודש יוני - ראשית כל, אנו מציעים לכם לא לוותר על חוויות בעיר הבירה, וינה ולבקר בארמון שנברון, בית האופרה הממלכתי וכמובן..לאכול את השניצל הוינאי המפורסם! 

 

  • אזורים מומלצים לביקור באוסטריה בחודש יוני - בנוסף, כדאי לכם לשכור רכב ולנסוע לאזור  "זלצקמרגוט" שם תהנו מחופים מדהימים של העיר זלצבורג עם מגוון פעילויות ספורט ימי, הופעות והמון אטרקציות גם עם הזאטוטים.
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לאוסטריה - חברת אוסטריאן איירליינס, האוסטרית כמובן, מוציאה טיסות נוחות מטרמינל 3 בנתב"ג. חוץ ממנה גם אלעל הישראלית מוציאה טיסות ישירות לוינה (VIE). בגזרת הלואו קוסט תוכלו גם לקחת טיסות זולות עם וויז אייר לוינה.

תאריכים מיוחדים לביקור באוסטריה בחודש יוני 

  • ימי ראשון באוסטריה - קחו לתשומת לבכם שרוב האטרקציות יהיו עמוסות בימים אלו בעקבות כך שזה נחשב יום חופש באירופה, גם רוב החנויות יהיו סגורות אך במרכז עדיין תוכלו למצוא לכם בילויים שימלאו את יומכם ומסעדות פתוחות עם קולינריה מרשימה.
     

אוסטריה

ספרד - היעד המטורף שלא חשבתם שכדאי לטוס אליו ביוני!

אי אפשר שלא להתאהב באווירת הנופש המדהימה של ספרד, עם חופים חוליים, חיי לילה משוגעים, טאפאסים מדליקים ולשמוע את הספרדית המתגלגלת של המקומיים...
 

  • מזג האוויר של ספרד ביוני - הטמפרטורות חמות אך נוחות למדיי במהלך היום ונעות בין 22 - 30 מעלות עם סיכויי גשם מועטים של יום - יומיים בחודש באזורים כמו ברצלונה ומדריד. לעומת זאת באזור חבל הבאסקים מזג האוויר קריר יותר אבל נוח, בין 19 - 25 מעלות במהלך היום וסיכויים של שישה ימי גשם בחודש.

 

  • אזורים מומלצים לביקור בדרום ספרד בחודש יוני - תחילת הקיץ הוא זמן מעולה לביקור בחופים המדהימים של ספרד בברצלונה, עיירות ציוריות כמו קוסטה בראבה, יורט דה מאר וסיטג'ס (Sitges) או לקחת שייט ולשהות כמה ימים באי המסיבות המפורסם, פאלמה דה מיורקה. 

 

  • מקומות מומלצים לביקור בצפון ומרכז ספרד בחודש יוני - לחלופין, ניתן לעשות טיול עירוני באזור מדריד, לבקר במוזיאונים מפורסמים ובארמון המלך או להתארגן על רכב ולנסוע לאזור חבל הבסקים עם ביקור בעיירות דייגים וחופים מקסימים באזור בילבאו.
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לספרד - חברת התעופה הלאומית של ספרד, איבריה מוציאה טיסות ישירות למדריד כמו גם, אייר אירופה. בנוסף, חברת אלעל הישראלית מוציאה טיסות מנתב"ג למדריד ולברצלונה וחברת בלו בירד היוונית מארגנת טיסות ישירות לברצלונה.

תאריכים מיוחדים לביקור בספרד בחודש יוני 

  • פסטיבל הסונאר - בין התאריכים 13 - 15 ביוני נחגג פסטיבל מוזיקה אלקטרונית מטורף, אם אתם חובבי הז'אנר אנו ממליצים לכם לקנות כרטיסים מראש:)

 

  • הלילה של סנט ז'ואן - מדובר בחג פגאני שמתחיל בערב ה - 23 ליוני עם הבערת מדורות, זריקת נפצים, המון שמח ברחובות ומסיבה ענקית בחוף ברצלונטה בברצלונה. מדובר בלילה שנחגג בכל המדינה כך שאם רעש עלול להפריע לחופשתכם מומלץ להימנע מהתאריך הזה..

 

  • ימי ראשון בספרד - כמו בכל אירופה בימי ראשון בדרך כלל, רוב החנויות, בתי העסק והמסחר יהיו סגורים למעט, מסעדות,  חלק מהסופרים והאטרקציות.

 

  • חג הלחם והיין הקדושים (Corpus Christi) - מדובר בחג נוצרי שנחגג בדרך כלל בסוף מאי, תחילת יוני. ביום החג הזה רוב החנויות סגורות כמו בימי ראשון באירופה.
     

ספרד

אתונה, יוון - יעד קרוב, היסטורי והיסטרי לחודש יוני!

היעד האחרון חביב שנבחר לסמל עבורכם את סוף האביב הוא אזור אתונה ההיסטורית שמושלמת בתקופה הזאת לטיולים רגליים לאקרופוליס, מוזיאונים נבחרים ורחובות מסותתים, צרים וציוריים עם תצפיות רומנטיות בשקיעה.

 

  • מזג האוויר של אתונה ביוני - מזג האוויר חם ולח עם טמפרטורות שנעות בין 29 - 32 מעלות במהלך היום ובלילה, מזג אוויר מתון יותר של כ - 22 מעלות.

 

  • מקומות מומלצים לביקור באתונה בחודש יוני - בראש ובראשונה, אין אחד שמגיע לאתונה ולא מבקר באקרופוליס ובמוזיאון שלו. שנית, בקרו באגם ווליאגמני (vouliagmeni) וצפו בנופים הרריים מקסימים. לכו לבקר במרכז האולימפי המפורסם ולעת ערב, לכו לצפות בשקיעה מנקודה מדהימה בפיראוס בשם: מיקרו לימנו (Mikrolimano).
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לאתונה - אתונה היא יעד קרוב ומבוקש מאוד על ידי ישראלים רבים ולכן קיימות חברות תעופה רבות שמוציאות טיסות ליעד כמו: אלעל, ארקיע, ישראייר, בלו בירד, אג'יאן איירליינס ולעיתים גם מטוסים חכורים שיוצאים בטיסות צ'ארטר על ידי ספקים ישראלים מקומיים כחלק מדילים משתלמים.

תאריכים מיוחדים לביקור באתונה בחודש יוני  

  • ימים ראשון ושני הקדושים (Holy spirit sunday & monday) - מדובר בחג נוצרי שחל בתאריך 24 ביוני ובו חנויות רבות סגורות, מלונות פחות זמינים להשכרה ושירות התחבורה הציבורית והמעבורות פעיל חלקית בלבד.
     

יוון

אלו ארבעת היעדים השווים לטיסה בחודש יוני

לסיום, מצאנו עבורכם את היעדים המושלמים לאוהבי החום והקיץ האירופאי יחדיו, כל שנותר לכם הוא רק לבחור לאן הכי כדאי לטוס ביוני! כמובן שאנו ממליצים גם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל ואף לחסוך בעזרתנו! ניתן כמובן למצוא המלצות נוספות במדור "לאן ומתי לטוס". מאחלים לכם חופשה מהנה והמשך Gooday!

שיר מהצרי
מאת: שיר מהצרי בלוגרית טיולים ובעלת תעודה מקצועית ממשרד התיירות. כותבת בצוות Gooday
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות