לאן כדאי לטוס במאי?

לאן טסים במאי? קבלו את הטיפים של גודיי ליעדים מומלצים ושווים לביקור בחודש מאי.
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
לאן לטוס במאי? היעדים הכי שווים ומומלצים לביקור בחודש מאי

מאי נחשב לחודש ביניים. בין האביב לקיץ, הטמפרטורות נעימות במהלך היום ובלילה קריר מעט ברוב מדינות המערב. לעומת זאת במדינות המזרח ששוכנות בחצי התחתון של כדור הארץ, חודש מאי נחשב כחודש של סתיו. כך או כך, יש יעדים שאסור לכם לפספס בחודש הזה כמו למשל:

לאן מומלץ לטוס במאי?

מחפשים את היעדים הכי שווים לביקור בחודש מאי? רוצים המלצות מעולות ולהכיר את מזג האוויר ביעד, האם יש ימים מיוחדים באותה תקופה ובעצם, לאן הכי כדאי לטוס במאי? קבלו את ההמלצות של צוות גודיי - לאן מומלץ לטוס בחודש מאי.
 

לאן לטוס במאי

פולין - היעד שהכי שווה לטוס אליו בחודש מאי

אין ספק שמדובר ביעד מצויין לחודש הזה במיוחד כי אנו כותבים שורות אלו במהלך שהייה בורשה בחודש הזה. המדינה האירופאית הזאת בדיוק מתחילה את הקיץ שלה בתקופה מושלמת של פריחה ולבלוב, עם קניונים סואנים וגורדי שחקים עצומים שיגרמו לכם להרגיש בניו יורק וגם חיי לילה מסקרנים, שלל פעילויות לילדים והמון פארקים מושלמים ופוטוגניים להעלות לאינסטוש wink

 

  • מזג האוויר של פולין במאי - במהלך היום הטמפרטורות עולות לרוב בין 20 - 25 ולפעמים גם יותר..אז לא כדאי לארוז יותר ממעיל אחד ובלילה קריר יותר, בדרך כלל בין 7 - 13 מעלות. בנוסף, בשליש מהחודש ייתכן וירד גם גשם ויהיה מעט קריר ביום ברמת טמפרטורה של כ - 16 או 17 מעלות, אך מושלג כבר לא יהיה..

 

  • אזורים מומלצים לביקור בפולין בחודש מאי - בימים החמים בחודש מומלץ להנות מפיקניק בטבע באזורים עירוניים בורשה כמו ה - saxon garden למשל.. או לשכור רכב ולנסוע צפונה לאיזור גדנסק, שם תוכלו להנות מחופים חוליים ומדהימים על שפת הים הבלטי. אם הגעתם לורשה בשבוע קריר יחסית, אנו ממליצים לכם לחקור מוזיאונים חשובים ולהנות בפארק המים המקורה suntago ואם חשקה נפשכם לטייל בגזרה הדרומית של פולין אנו מציעים לכם להגיע לאזור העיר "זקופנה" שם תוכלו לבלות בפארק הלאומי "Tatra". 

 

  • תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מאי - פולין היא המדינה השניה באירופה מבחינת מספר החגים שחוגגים בה. בנוסף, השבוע הראשון של חודש מאי ידוע במאורעות רבים וימי חופש שבהם חלק מהחנויות בקניון סגורות ועוד הרבה אתרים..

 

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לפולין - החברה המובילה והזולה ביותר נחשבת וויז אייר שמוציאה בין 2 - 3 טיסות בשבוע לורשה ועוד טיסות נוספות על בסיס יומי לקרקוב וקטוביץ', בנוסף אליה תוכלו גם להזמין טיסות זולות יחסית בחברת הבת של אלעל "סאנדור" שמוציאה טיסות לורשה על בסיס שבועי. חוץ משתי החברות האלו תמיד תוכלו ללכת על ה"ביוקר", לצאת מטרמינל 3 ולהזמין אלעל או לוט איירליינס.
     

פולין

פורטוגל - המדינה שלא חשבתם לבקר בה בחודש מאי!

המדינה האירופאית הזאת ידועה בחיבתה לישראלים, עם אופציה שנפתחה למספר שנים עבור הנפקת דרכונים מקומיים, קהילה יהודית ענפה ומתן אפשרות למדינת מקלט עם אפשרות עבודה בפורטוגל בזמן המלחמה בישראל. בנוסף לכך, פורטוגל היא פנינה תיירותית שקשה לוותר עליה!

 

  • מזג האוויר של פורטוגל במאי - פורטוגל היא אחת המדינות החמות באירופה, עם אקלים מזרח תיכוני ואזורים מרכזיים בעלי חום מדברי, עונות מעבר כמו האביב והסתיו הן זמן מצויין לבקר בה שכן, הטמפרטורות נוחות ומתונות ונעות בין 22 - 28 מעלות ביום ובין 12 - 15 מעלות בממוצע בלילה לחודש מאי.

 

  • אזורים מומלצים לביקור בצפון פורטוגל בחודש מאי - אנו ממליצים לכם לבקר באזורים העתיקים בצפון פורטוגל כמו העיר המפורסמת "פורטו" והעיר "בראגה", להנות מההיסטוריה והשלווה ולבקר בפארק לאומי מדהים בשם (peneda geres). בנוסף לא כדאי לכם לפספס שייט בלתי נשכח בנהר הדורו היפייפה.

 

  • אזורים מומלצים לביקור במרכז פורטוגל בחודש מאי - כמו כן, כדאי גם לבקר באזורים מרכזיים של פורטוגל כמו למשל עיר השוק המפורסמת "קוימברה", והעיר "אווירו" שתתן לכם ווייב של ונציה על שפת הים וכמובן איך אפשר בלי ביקור בליסבון.
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לפורטוגל  - חברת הדגל הישראלית "אלעל" מפעילה טיסות ישירות ליעד המקסים הזה! לעומת זאת, אם חשקה נפשכם בטיסת קונקשיין זולה תוכלו בדרך כלל למצוא שילובים מעניינים של אלעל עם חברות כמו וויז אייר ואיזיג'ט וגם טיסות שמתופעלות על ידי חברות הלואו קוסט האלו.

תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מאי בפורטוגל

  • יום הפועלים - בתאריך 1 במאי מתקיים יום העובד הבינלאומי, במסגרת היום הזה העובדים חוגגים את זכויותיהם, לעיתים מפגינים ומשרדים ממשלתיים וחנויות סגורות בדרך כלל.

 

  • פסטיבל הצלבים - כל שנה בתחילת חודש מאי מתקיימים 5 ימי פסטיבל הצלבים, בתקופה זאת הכנסיות מתקשות בעיקר בשטיחים עשויים עלי כותרת.

 

  • חג העליה הנוצרית הראשונה לרגל - כביכול נחגג בעקבות חזיונות של מריה הבתולה כששיא החגיגות הוא בתאריך ה - 13 במאי. יום לפניי נערכת תהלוכת נרות ומטפחות בלילה עד לקפלה.
     

פורטוגל

מילאנו, איטליה - היעד שהכי שווה לטוס אליו לחיי לילה מטורפים במאי

אם תהיתם לגביי עוד יעד ששווה לטוס אליו בחודש מאי אז היעד הזה מתאים למטיילים שמעדיפים מזג אוויר קריר במאי ללא תורים עמוסים בגלידריות, גלריות, האטרקציות, המוזיאונים ואיפה לא?! אז למה מילאנו ולא רומא הקלאסית אתם שואלים? המשיכו לקרוא.

 

  • מזג האוויר של איטליה במאי -  בראש ובראשונה כי מזג האוויר מושלם במיוחד לאלו שאוהבים את הקיץ האירופאי עם טמפרטורות שנעות בין 22 - 26 מעלות במהלך היום ובין 12 - 14 מעלות בלילה.

 

  • אזורים מומלצים לביקור במילאנו בחודש מאי - מילאנו היא העיר המושלמת לגיחה של סוף שבוע נחמד במאי עם חיי לילה גדושים בהרפתקאות. בקרו בפארק המים המקורה הגדול באזור "אקווה וורלד" וערכו שופינג ב"מרובע הזהב". בנוסף, אזורים איזולה ונאבילי (Navigli) הם מקומות מושלמים לבלות בהם עד השעות הקטנות עם עשרות ברים ומועדונים בסגנונות שונים.

 

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות למילאנו - חברת הלואו קוסט האירופאית וויז אייר מפעילה טיסות על בסיס שבועי עד יומי בקיץ. במקביל אליה, גם חברת הדגל הישראלית אלעל מוציאה טיסות ישירות ליעד המקסים הזה על בסיס יומי.

תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מאי באיטליה

  • יום העובד באיטליה - מדובר ביום הראשון של חודש מאי באירופה והוא מכונה באיטלקית: Festa del Lavoro משמעות היום הזה הוא שרוב החנויות סגורות בו אז מומלץ להיערך מראש.
     

איטליה

לונדון - הבריחה המושלמת לחודש מאי

אחד החודשים היפים ביותר בלונדון הוא הסיבה לארוז הכל ולקפוץ על טיסה לעיר האופנה והשופינג שמושלמת לטיול בנות או לזוגות רומנטיים. תוכלו להעביר יום שלם ברונדלים על כיכר פיקדילי, הסוהו של לונדון ואל תשכחו לצלם איזה פיקצ'ר אינסטגרמי על הגלגל הענק, הלוא הוא הלונדון איי.

 

  • מזג האוויר של לונדון במאי - מזג האוויר בחודש הזה הוא פשוט מצויין לטיול ברחבי העיר לא קר מדיי וגם לא חם מדיי. הטמפרטורות עומדות בין 16 - 22 מעלות במהלך היום ובלילה בין 9 - 12 מעלות בממוצע. 

 

  • אזורים מומלצים לביקור בלונדון בחודש מאי - אנו ממליצים לכם לבקר בפארקים מצויינים בלונדון כמו ההייד פארק המפורסם בו נערכות הופעות והוא מכיל מגרשי כדורגל וכדורסל על מצע של נוף פסטורלי. 

 

  • האזורים שאסור לכם לפספס בלונדון בחודש מאי - כמו כן, פשוט אסור לכם לפספס אזורים מתויירים כמו הצ'יינה טאון של לונדון, מופע בתיאטרון של פארק ריג'נט, טיול בשוק קובנט גרדן, צפייה בחילופי משמרות בארמון המלכה וסיבוב שופינג מקסים ברחוב אוקספורד.

 

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות ללונדון - מדובר באחד היעדים הנפוצים לטיסה מבן גוריון עם תדירות של לפחות 3 טיסות ביום. את הטיסות מפעילות חברות כמו: בריטיש איירווייז הבריטית, אלעל הישראלית, לוט איירליינס הפולנית, KLM ההולנדית ובגזרת הלואו קוסט וויז הבולגרית וריינאייר האירית מוציאות טיסות.

תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מאי בלונדון

  • ימי בנק הולידיי - מדובר בשלושה ימי חופשה בלונדון שאינם חגים פדרליים שניים מהם מופיעים בחודש מאי. הראשון בדרך כלל חל ביום הראשון של חודש מאי והשני חל בדרך כלל ביום האחרון של חודש מאי.
     

לונדון אנגליה

ניו יורק - העיר שצריך להכיר בחודש מאי

יצאנו מאזור אירופה לביקור אביבי בעיר ללא הפסקה, ניו יורק מחכה לכם עם מזג אוויר מפתיע, סצנת חיי לילה מטורפת, תצפיות מטורפות ווייב שיתן לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים בתוך הסדרה "אחת שיודעת".

 

  • מזג האוויר של ניו יורק במאי - על פניו, מדובר באחד החודשים הנוחים ביותר לביקור באזור האביב עם טמפרטורות שנעות בין 18 - 25 במהלך היום ובין 10 - 16 מעלות בלילה בממוצע.

 

  • אזורים מומלצים לביקור בניו יורק בחודש מאי - טוב זאת ניו יורק, עיר שהיא כמו מדינה, סביר להניח שתגיעו לסנטרל פארק, תטיילו בטיים סקוור ותצפו בפסל החירות אך יש עוד כמה אזורים בעיר שכדאי לכם לחקור כמו: סיור בשכונת ברוקלין היהודית, בקרו במתחם הסוהו הענקי ואל תדלגו על רובע הצ'יינה טאון שיגרום לכם לפקפק בעצמכם אם הזמנתם טיסה למזרח..

 

  • אזורים מומלצים לביקור בקרבת ניו יורק בחודש מאי - אם החלטתם לצאת מגבולות העיר הסואנת, תדעו שתוכלו לסגור סיור בין יומיים לשלושה במפלי הניאגרה שיוצא מהעיר. במידה והחלטתם ללכת על האזור הדרומי אנו ממליצים לכם לבקר בערים פילדלפיה וושינגטון כדי לבקר באנדרטאות ולשמוע סיפורים מרתקים על כת האמיש.

 

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לניו יורק - בשלישיה הפותחת ממוקמת החברה הישראלית הפופולרית, אלעל. אחריה יונייטד ובהמשך גם דלתא..

תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מאי בניו יורק

  • יום הזיכרון לחללי מלחמות ארה"ב - בין התאריכים 25 -31 במאי חל יום הזיכרון הרשמי עבור חיילים שנפלו במלחמות ארה"ב בדרך כלל היום הזה יוצא בתאריך ה - 30 למאי.

 

ארצות הברית

אז לסיום, לאן הכי כדאי לטוס במאי?

אז התשובה לכך היא בגדול, מומלץ לכם להתפרס על יעדים בחצי הכדור המערבי, כיוון שה - "חורף" במזרח כבר מתחיל בחודש הזה. במידה ואתם טיפוסים שאוהבים יותר לטייל בחום בחודש מאי אנחנו ממליצים לכם על יעדים כמו: פולין, מילאנו או פורטוגל ובמקרה ואתם מתחברים יותר למזג אוויר יותר קריר, אנו נציע לכם לבקר בניו יורק העמוסה ולונדון התוססת באביב, חופשה מהנה ו-Gooday.

שיר מהצרי
מאת: שיר מהצרי בלוגרית טיולים ובעלת תעודה מקצועית ממשרד התיירות. כותבת בצוות Gooday
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות