לאן לטוס במרץ

אז לאן שווה לטוס בחודש מרץ? קבלו את המלצות ליעדים לטוס אליהם במרץ באירופה, עם ילדים ועוד.
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
לאן כדאי לטוס במרץ - היעדים השווים והחמים

מרץ נחשב כחודש האחרון של החורף במדינות המערב וחודש של קיץ במדינות במזרח, אז לאן כדאי לטוס בחודש מרץ? מה הם הימים המומלצים לביקור באותו יעד, ואיזה מהיעדים הכי יתאים לזוגות או לחלופין, למשפחות עם ילדים? מגזין גודיי מרכז לכם כאן את כל המידע שתצטרכו בשביל לדעת לאן כדאי לטוס במרץ.

אז לאיזה יעדים כדאי לטוס בחודש מרץ?

הצוות של גודיי ולא רק, גם מומחי נסיעות תמיד ימליצו לכם לקנות את כרטיס הטיסה כמה שיותר מוקדם כדי שיצא לכם יותר זול, אז גם אם חודש מרץ רחוק כדאי לכם להתחיל לסגור חופשה לאחד מהיעדים הבאים, שהכי שווה לטוס אליהם בחודש מרץ.
 

לאן לטוס במרץ? 

תאילנד, היעד הכי אקזוטי בחודש מרץ

גולת הכותרת של חודש מרץ היא תאילנד המפורסמת, בעלת שווקים, מקדשים, קניונים, מועדונים ומאגר אטרקציות שאינו נגמר! ללא ספק - יעד מומלץ לביקור בחודש מרץ.

  • מזג האוויר של תאילנד במרץ: הטמפרטורות נעות בין 25 מעלות בלילה לכ - 35 מעלות ביום עם כ - 3 ימים רטובים בחודש. חודש מרץ נחשב כחודש החם ביותר בתאילנד ויש כאלו שמעדיפים להימנע ממנו אך מה שלא יספרו לכם זה שתוכלו למצוא דילים הרבה יותר זולים בחודש הזה בדיוק בגלל זה.
     

  • אזורים מומלצים לביקור בתאילנד בחודש מרץ: כיוון שהטמפרטורות באיים לעיתים עולות על 30 מומלץ לבקר גם בצפון תאילנד עם נופים טרופיים, טיולי ג'יפים, נהרות, מקדשים וג'ונגלים פראיים. בין היעדים המומלצים לביקור בצפון תגלו את : צ'יאנג מאי, צ'יאנג ראי, כפר האומנים "דוי סטופ", עיירה קטנה בשם "פאי" במחוז "מיי הו סונג" ועוד עיר מקסימה ואלגנטית ששוכנת על חוף הים בשם "הואה הין".
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לתאילנד: בטיסה ישירה יש לכם את אלעל ולמיטיבי הקונקשיין יש את אמירייטס, פליי דובאי ולעיתים גם חברות תעופה אירופאיות כמו לופטנזה שיטיסו אתכם ליעד אירופאי קרוב וממנו לתאילנד ביותר זול.
     

  • חברות שעושות ביטוח נסיעות לתאילנד: לא מומלץ לטוס ללא ביטוח נסיעות לתאילנד, כיום כל החברות המובילות מבטחות מטיילים לתאילנד, ניתן לקרוא מידע נוסף על ביטוח נסיעות לתאילנד כאן.
     

תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מרץ בתאילנד

חודש מרץ הנו חודש גדוש באירועים מיוחדים בתאילנד, הנה כמה מהאירועים המרכזיים שניתן למצוא ביעד בחודש מרץ.

  • יום הפיל הבינלאומי: בתאריך ה - 13 למרץ חל ״יום הפיל הבינלאומי״ ביום זה מתקיימים שני טקסים האחד מהם הוא שנזירים שופכים מים על פילים מקושטים  והשני הוא אירוע האכלת פילים בעיר איוטאהיה שממוקמת כ - 80 ק״מ צפונית לבנגקוק.
     

  • פסטיבל המים הבינלאומי: בין התאריכים 13 - 15 למרץ מתקיים פסטיבל songkran מדובר בפסטיבל המים הבינלאומי והמפורסם בו מתיזים מים גם על אנשים שלא מכירים עם המון שמחה שמסמלת את בוא השנה החדשה בברכות ופעילויות נוספות כמו מופעים ושחרור חיות לחופשי.
     

  • יום הזיכרון למלך: בתאריך 31 למרץ מתקיים יום הזיכרון למלך ״nangklao”, ביום הזה בתי הספר, בנקים ומוסדות ממשלתיים לא פועלים.
     

תאילנד

יעד נוסף אשר מומלץ במרץ: דובאי ואבו דאבי

רוב הישראלים כבר מכירים ואוהבים את יעדי איחוד האמירויות והם נחשבים למקום מומלץ לטיול בחודש מרץ עם הרבה פאר והדר, קניונים אינסופיים ומותגים מפונפנים.

  • מזג האוויר בדובאי ואבו דאבי במרץ: איחוד האמירויות מתאפיין באקלים מדברי עם טמפרטורות שנעות בין 24 - 35 מעלות ביום ובין 15 - 24 מעלות בלילה. מזג האוויר הזה הופך את המקום ליעד מושלם וקיצי לביקור בחורף הישראלי בטיסה קצרצרה של 3 שעות ו - 20 דקות.
     

  • אזורים מומלצים לביקור בדובאי ואבו דאבי בחודש מרץ: דובאי לא גדולה מדיי ובין האזורים שכדאי לכם לבקר בה יהיו גם אזורים מקורים שיעזרו לכם למתן את הטמפרטורות החמות בין לבין כמו : מגדל הבורג' חליפה המפורסם, סקי דובאי ומוזיאון העתיד של דובאי. כמו כן, אל תוותרו על אטרקציות חיצוניות במזג אוויר שכזה כמו גן הפרחים, רכיבה על גמלים או צפייה במופע המזרקות המרכזי. באבו דאבי תוכלו לבקר ארמון האמירויות, גן השעשועים הענקי במתחם האחים וורנר וגם להנות מעולם המים של אבו דאבי.
     

  • תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מרץ: חשוב מאוד לדעת שבין התאריכים 10 למרץ עד 9 באפריל חל צום הרמאדן מה שמצמצם את מספר התיירים ומוזיל את הדילים אך תצטרכו לאכול באזורים שבהם מותר ורוב המסעדות יהיו פתוחות בשעות הערב.
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לאיחוד האמירויות: טיסות ישירות לדובאי מתבצעות עם אלעל, אמירייטס או פליי דובאי או שתוכלו לטוס לאבו דאבי לעיתים במחיר מוזל יותר עם וויז אייר. הטיסה אורכת כ - 3 שעות ועשרים דקות.
     

דובאי

כרתים, יוון - יעד שווה במרץ עם ילדים

ברוכים הבאים לאי היווני המפורסם שישאיר אתכם עם טעם לעוד, התקופה מתאימה לביקור במקומות ההיסטוריים של האי, בין כפרים וערים שונות וצבעוניות וטברנות שמחות עם מוסיקה מזרחית.

  • מזג האוויר בכרתים במרץ: הטמפרטורות נעות בין 17 - 20 מעלות ביום ובלילה עד 8 מעלות כך שמזג האוויר קריר מעט אך נעים להסתובב בחוץ בלבוש חם. 
     

  • אזורים מומלצים לביקור בכרתים בחודש מרץ: באיי יוון ובכרתים הנהג יושב בצד שמאל כמו בישראל כך שמומלץ להשכיר רכב ולחקור נקודות כמו: כפר loutro שנמצא בדרום מערב האי, מערת הנטיפים דיקטי והעיר חאניה שמפורסמת בטעמים שלה בשוק המקורה הגדול. 
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לכרתים: מדובר ביעד שקרוב מאוד לארץ כך שהרבה חברות מפעילות אליו טיסות כמו אלעל, ארקיע, ישראייר, בלו בירד, אג'יאן איירליינס ועוד טיסות שכר זולות עם דילים של קווי חופשה, אשת טורס וקשרי תעופה. בדרך כלל נוחתים בנמל התעופה המרכזי והבינלאומי הרקליון (HER) או לחלופין בחאניה (CHQ).

תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מרץ בכרתים, יוון:

  • יום שני הנקי: בתאריך 3 למרץ מתקיים יום צום לאומי בשם "clean monday" היום הזה מסמל את סיום תקופת הקרנבל וההתארגנות לחג הפסחא. רוב החנויות יישארו סגורות ביום הזה למעט חנויות אוכל מסויימות, מאפיות ושווקי דגים.
     

  • יום העצמאות היווני: בתאריך 25 למרץ מתקיים יום העצמאות היווני ואם תבקרו בכרתים באותו יום תוכלו להנות משלל הופעות מוסיקה, ריקודים מסורתיים וכמובן..זיקוקים. באותו יום חוגגים גם בכנסיות המקומיות את הכרזת מריה הבתולה שהתבשרה כביכול על ידי המלאך גבריאל על הולדת ישו.
     

יוון

לרנקה, קפריסין - יעד נוסף עם מזג אוויר נוח בחודש מרץ

מחפשים התרעננות מהירה בחודש מרץ? יעד קרוב, שקט וזול עם נופים מדהימים על שפת הים.

  • מזג האוויר של לרנקה במרץ: הטמפרטורות נוחות מאוד ומזכירות את הארץ עם טווח של 20 - 27 מעלות ביום ובין 8 - 15 מעלות בלילה.
  • חברות תעופה שמפעילות טיסות ללרנקה במרץ: החברה המובילה והזולה ביותר נחשבת וויז אייר ואחריה רינאייר אך אם חשבתם לטוס עם מזוודה, חזרו שנית ואולי תמצאו טיסה משתלמת יחד עם כבודה בחברת TUS, אלעל, ארקיע או ישראייר. וכמובן, איך אפשר בלי טיסות שכר יחד עם מלון והעברות של הספקים כאן בארץ כדוגמת קשרי תעופה, השטיח המעופף וכדומה..

אזורים מומלצים לביקור בלרנקה בחודש מרץ

מזג האוויר הנוח יאפשר לכם להנות ממחירים של אירופה בטמפרטורות של ישראל. 

  • אגם המלח בלרנקה: מומלץ לבקר באגם המלוח הורוד של לרנקה עם המון ציפורי פלמינגו ורודות שתוכלו לצלם על יד שדה התעופה של לרנקה (LCA).
     
  • נמל הדייגים של לרנקה: בנוסף, נסו את נמל הדייגים של לרנקה ותקבלו הצצה לחיי היומיום של המקומיים בזמן שאתם מהלכים לכם להנאתכם וטועמים סופגניות דבש (Loukoumades) בטיילת.
     
  • מקומות נוספים ששווה לבקר בהם בחודש מרץ בלרנקה: כמו כן, אל תוותרו על ביקור במצודת לרנקה רחבת האמנים שממוקמת על יד רחוב Piyale Pasha וכנסיית לזרוס הקדוש. בערב מומלץ לבלות בבית קפה נחמד, לנסות את האוכל המקומי וכמובן לרקוד בטברנות עם מופע פולקלור איכותי וייחודי.

תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מרץ:

  • יום שני הנקי - כמו ביוון, גם בלרנקה מציינים את יום שני הנקי "green monday" חלק מהחנויות יהיו סגורות ביום זה יחד עם צום של המקומיים. למרות זאת, ייתכן כי חנויות אוכל ושווקים מקומיים יהיו פתוחים.
     

  • יום העצמאות היווני - בנוסף, יום העצמאות היווני נחגג גם בקפריסין עם תהלוכות ומצעד צבאי, פסטיבלים ומסיבות שתוכלו להנות מהן.
     

קפיריסין

רומא, איטליה - מי אמר אירופה במרץ ולא קיבל?

עשו לעצמכם טובה ובואו לבקר ברומא בחודש מרץ כשמזג האוויר מתון יחסית ואלפי תיירים עדיין לא שורצים שם. העיר הרומנטית הזאת מציעה לכם לחוות שילוב מדהים בין היסטוריה, אומנות וקולינריה שווה, כי מי לא אוהב פיצה וגלידה?

  • מזג האוויר של רומא במרץ: הטמפרטורות נעות בין 14 - 22 מעלות ביום כשבלילה הן נוטות לעמוד על 5 עד 12 מעלות בממוצע.
     
  • אזורים מומלצים לביקור ברומא בחודש מרץ: בבקרים מומלץ לבקר במזרקה המפורסמת שעדיין לא עמוסה ונקראת "Fontana di Trevi". כמו כן, מומלץ לסייר גם בכיכר המרכזית "Piazza Navona". בשעות הצהריים כדאי לבקר בשוק טריאנוס: Mercati di Traiano וגם בפארקים ולא לפספס את המדרגות הספרדיות המפורסמות. בערב כדאי ללכת למופעים, תערוכות ומוזיאונים במקומות יותר מקורים וכמובן לקפוץ לברים מפונפנים עם אפרול ואיזו פיצה טובה. כמובן שחשוב מאוד ברומא לבדוק את שעות הפעילות של כל מקום מראש.
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לרומא במרץ: ידוע שרומא מתויירת מאוד ולכן שלל חברות תעופה מפעילות אליה טיסות ישירות כמו ישראייר, ארקיע, אלעל, בלו בירד, ITA וריינאייר. שדה התעופה המרכזי הבינלאומי פיומיצ'ינו (FCO) מקבל את רוב הנחיתות.

תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מרץ ברומא

  • המרתון הגדול ברומא - חשוב מאוד לדעת שבשבוע השלישי לחודש מרץ מתקיים מרתון מפורסם בשם : Maratona di Roma הרבה כבישים נסגרים והולכים להיות פקקים בדרכים כך שחשוב לתכנן את עצמכם מראש.
     

  • היום הראשון של האביב - בנוסף, בתאריך 21 למרץ נחגג היום הראשון של האביב עם קישוטים בכל העיר ובעיקר על המדרגות הספרדיות וחלק מהחנויות והאטרקציות סגורות. היום הזה נקרא באיטלקית: Giornata di Primavera.
     

איטליה

בודפשט, הונגריה - יעד זול ואטרקטיבי לטיסה עם כל המשפחה בחודש מרץ.

מדובר באחד היעדים האירופאים המושלמים לביקור שלא יקרע לכם את הכיס בחודש מרץ.

  • מזג האוויר של בודפשט במרץ: הטמפרטורות עולות ויורדות באופן תדיר ונעות בין 9 - 19 מעלות ביום ובלילה בין מינוס 2 ל - 9 מעלות. בשליש מהחודש יורד גשם.
     

  • אזורים מומלצים לביקור בבודפשט בחודש מרץ: מומלץ ללכת על אטרקציות שנמצאות בתוך מבנים כמו פארק המים "aquapark" המקורה בבודפשט, בית הפרלמנט, הפוניקולר, מוזיאון מאדאם טוסו, השוק המקורה, מרחצאות סצ'ני או הגלגל הענק שיתן לכם תצפית פנורמית ומעולה על העיר. בימים שנעים בחוץ כדאי לבקר באי מרגיט, גבעת גלרט, גן החיות של בודפשט, גשר השלשלאות ואנדרטת הנעליים של בודפשט.
     

  • חברות תעופה שמפעילות טיסות לבודפשט במרץ:- זמן הטיסה מתל אביב לעיר הזולה הזאת עומד על שלוש וחצי שעות והרבה ישראלים נוהרים אליה לרוב בטיסות של וויז אייר שהבסיס שלה נמצא בהונגריה. כמו כן, גם חברת אלעל מפעילה לשם טיסות ישירות ולפעמים גם ארקיע וישראייר.

תאריכים מיוחדים לביקור בחודש מרץ ב-בודפשט

  • יום המהפכה ההונגרית: בתאריך 15 לחודש מצויין יום המהפכה ההונגרית, זהו יום שבו בתי הקפה עמוסים, קיימת כניסה חינם למוזיאונים מסויימים ורוב החנויות סגורות. בנוסף, מתקיימים אירועים שונים ברחבי העיר כמו קונצרטים, סיורים מודרכים חינם, פעילויות יצירה לילדים ועוד..מומלץ לבדוק מראש מה הכי מתאים לכם, לפניי ההגעה.
     

הונגריה

לסיכום, אז לאן כדאי לטוס בחודש מרץ?

בגדול, בין היעדים ששווה לטוס אליהם בחודש מרץ מופיעים מככב המזרח עם הקיץ הנצחי, אחריו איזור האמירויות עם טמפרטורות נוחות וחמות לעונה. במידה ותרצו גיחה זולה לאזור אירופה אנו מציעים לכם ללכת על יעדים כמו: יוון, איטליה והונגריה ואם מתחשק לכם גם זול וגם קרוב עם טמפרטורות נוחות עד קרירות לכו על האי הקפריסאי הקרוב. עד כאן ההמלצות של צוות Gooday לחודש מרץ, חופשה נעימה!

שיר מהצרי
מאת: שיר מהצרי בלוגרית טיולים ובעלת תעודה מקצועית ממשרד התיירות. כותבת בצוות Gooday
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות