ביטוח נסיעות לחו"ל לפורטוגל

טסים לפורטוגל? אל תפספסו את השוואת מחירי ביטוח הנסיעות לפורטוגל באתר!
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לפורטוגל החל מ-1.8$ ליום בלבד!

פורטוגל היא יעד מרהיב עם נופים עוצרי נשימה חופים זהובים ערים היסטוריות ומטבח ים תיכוני מפתה. אם אתם מתכננים חופשה בפורטוגל חשוב שתדאגו לביטוח נסיעות שיכסה אתכם במקרה של מצבים בלתי צפויים. בנוסף גודיי מאפשר לכם לערוך השוואת מחירים ולבחור את הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם.

למה לרכוש ביטוח נסיעות לפורטוגל באתר Gooday?

רכישת ביטוח נסיעות נותנת שקט נפשי במהלך הנסיעה ומבטיחה הגנה מפני מצבים בלתי צפויים שעשויים לגרום להוצאות בלתי צפויות ומעמס כלכלי. ביטוח נסיעות לפורטוגל כמו לכל יעד אחר חשוב מכמה סיבות עיקריות:

  • כיסוי רפואי: במקרה של מחלה או תאונה בחו"ל טיפולים רפואיים עלולים להיות יקרים מאוד. ביטוח נסיעות מספק כיסוי להוצאות רפואיות כולל טיפולי חירום אשפוזים ותרופות.
     
  • כיסוי לכבודה: אם המטען שלך נגנב ניזוק או אבד במהלך הנסיעה הביטוח יכסה את ההוצאות להחלפתו.
     
  • ביטול או קיצור נסיעה: אם נאלצת לבטל או לקצר את נסיעתך עקב סיבות בלתי צפויות כמו מחלה תאונה או מצב חירום משפחתי הביטוח יכול לכסות את ההוצאות שאינן ניתנות להחזר.
     
  • כיסוי למקרים של תאונות אישיות: ביטוח נסיעות כולל גם כיסוי למקרי תאונות אישיות כמו תאונות דרכים או תאונות בזמן ספורט.
     
  • כיסוי לחילוץ והצלה: אם תצטרך חילוץ או הצלה במקרים חירום הביטוח יכסה את ההוצאות הנלוות לכך.
     
  • שירותי תמיכה ועזרה 24/7: רוב הביטוחים כוללים שירותי תמיכה מסביב לשעון המסייעים לך במקרה של מצבי חירום ומעניקים ייעוץ והכוונה.
     

ביטוח נסיעות לפורטוגל

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל לפורטוגל?

מחיר ביטוח נסיעות לפורטוגל משתנה בהתאם למספר גורמים כגון גיל הנוסע משך השהייה בפורטוגל סוגי הכיסויים הנדרש (כיסוי רפואי בסיסי כיסוי למטען ביטול טיסה ועוד) ומדיניות חברת הביטוח. לעיתים נדרשים גם כיסויים נוספים הדורשים הרחבות לביטוח כאשר כל הרחבה מהווה תוספת תשלום. כדאי להשוות בין פוליסות ביטוח שונות כדי למצוא את הכיסוי המתאים במחיר המשתלם ביותר עבורך, ניתן לראות את כל התעריפים בעמוד מחירון ביטוח הנסיעות המלא.


  • בעת לחיצה על כל אחת מן החברות, תעברו לעמוד מידע ורכישה מהירה.
  • המחיר המוצג מתייחס לחבילת הבסיס של חברות ביטוח הנסיעות.
  • המחיר המוצג הוא לקבוצת הגילאים הראשונה 0 עד 44 ובחלק מן החברות 0 עד 60.
     
  » למחירון ביטוח הנסיעות   » להשוואת מחירי ביטוח נסיעות  

הרחבות נפוצות בביטוח נסיעות לחו"ל לפורטוגל

  • ביטוח רכב בחו"ל: רבים מהטסים לפורטוגל מעדיפים להיות עצמאיים ולהשכיר רכב. על כן כדאי להוסיף סעיף של ביטול השתתפות עצמית על רכב שכור בחו"ל אשר יעזור לכם לחסוך עלויות במקרה של תאונה.
     
  • ביטוח כבודה: הרחבה נפוצה מאד בקרב הטסים לחו"ל. ישנם אנשים בעיקר אנשי עסקים שטסים עם מזוודה קטנה שעולה איתם למטוס ואינם זקוקים להרחבה זו. רוב הנוסעים טסים עם מזוודה נוספת השנלחת לבטן המטוס ישנם מקרים בהם המזוודה אינה מגיעה ליעד או ניזוקה בשינוע. לפיכך כדאי שיהיה סעיף זה בביטוח למקרה שקורה משהו למזוודה.

פורטוגל: מגוון תרבותי נופים מרהיבים וקסם היסטורי

פורטוגל מציעה שילוב מושלם של אתרים היסטוריים תרבות נופים טבעיים מרהיבים וקולינריה ייחודית כך שכל אחד ימצא משהו שימצא חן בעיניו. הנה כמה מהמקומות המומלצים ביותר לביקור בפורטוגל:

  • ליסבון - עיר הבירה של פורטוגל מציגה חוויה בלתי נשכחת. ניתן לטייל בשכונה העתיקה ביותר בליסבון שמלאה ברחובות צרים מוזיקה מסורתית ונופים נהדרים. לבקר בכיכר המסחרית: כיכר ענקית ויפהפייה אחת הגדולות והמרשימות שקיימות ביבשת המשקיפה על נהר הטז'ו. ולבקר בגשר 25 / גשר ואסקו דה גמה הגשר הארוך ביותר באירופה שאורכו הוא מעל 17 ק"מ אשר מחבר בין שתי גדות של ליסבון ונקרא גם גשר הזהב של ליסבון.
     
  • פורטו - העיר השנייה בגודלה בפורטוגל. פורטו היא עיר נמל ונחשבת לאזור מקסים עם רחובות ציוריים מסעדות וברים לאורך נהר הדורו. רצוי לבקר בה בקתדרלת פורטו ולנסות את חנויות היקבים ולטעום מהיין המקומי.
     
  • סינטרה - 30 דקות מליסבון ניתן לבקר בארמון פנה המפורסם ארמון מלכותי צבעוני ומרהיב על ראש גבעה עם נופים פנורמיים. משם ניתן להגיע לקאבו דה רוקה הנקודה המערבית ביותר באירופה בה הצוקים המתנשאים צופים אל האוקיינוס האטלנטי העוצמתי.
     
  • קוימברה - אחת הערים העתיקות והמרתקות של פורטוגל. בעיר יש את אחת האוניברסיטאות העתיקות בעולם עם ספרייה מרשימה וכנסייה יפהפייה. כדאי לבקר במתחם האינקוויזיציה וגם במנזר של סנטה קלרה-הזקנה: מנזר מרהיב עם נוף מקסים של העיר והנהר.

השוו כעת מחירים לביטוח נסיעות לפורטוגל

ביטוח נסיעות לפורטוגל ניתן לעשות ממש כאן באתר Gooday. דרך האתר תוכלו להזין את הפרטים האישיים שלכם ואת פרטי הנסיעה ולקבל הצעת מחיר מותאמת אישית דרך מערכת השוואת מחירי ביטוחי הנסיעות לחו"ל. במידה ויש לך שאלות נוספות על פוליסות הביטוח אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלהם לקבלת הסברים נוספים. אם אתה זקוק לעזרה נוספת בבחירת ביטוח או בכל נושא אחר נשמח לעזור!

מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות