לאן לטוס בחנוכה?

לא יודעים לאן כדאי לטוס בחנוכה? על תפספסו את כל היעדים המומלצים שאפשר לטוס אליהם בחנוכה!

 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
לאן לטוס בחנוכה? יעדים מומלצים לטיסה בחג החנוכה

חג החנוכה נחשב לזמן מצויין לצאת בו לחופשת חורף מרעננת. הילדים בחופש מבתי הספר ואתם מחפשים הפסקה קלילה מתקופת השיגרה האחרונה אז קבלו כמה יעדים שווים לטוס אליהם בחג החנוכה על ידי מגזין Gooday.

אילת ישראל - היעד הכי חם בחנוכה נמצא הכי קרוב שיש!

היעד האולטימטיבי לחגוג בו את חג החנוכה באווירה הכי ישראלית שיש :) אמנם רובכם כבר ביקרתם באילת אך אין כמו יעד הנופש הקרוב לחגוג בו את חג החנוכה במדינה היהודית. באילת תוכלו להנות משלל אטרקציות ודילים מוזלים יותר מתקופת הקיץ רק חשוב שתקפידו להזמין אותם מראש!

  • מהו מזג האוויר בדרך כלל באילת בחג החנוכה? - בדרך כלל באילת יותר חם מרוב המקומות בארץ והטמפרטורות בה בימות החנוכה נעות בדרך כלל בין 23 - 29 מעלות צלזיוס במהלך היום ובלילה קריר יותר עם ממוצע טמפרטורות בטווח של בין 13 - 16 מעלות צלזיוס במיוחד בגלל ההרים והמדבר שסובב את העיר.
     
  • אילו פעילויות תוכלו לעשות באילת בחג החנוכה? - בואו נודה שהעיר אילת מלאה באטרקציות מעניינות החל מהטיילת העמוסה קניון האייסמול עם האומגות המשחקים שבמרכזו משטח ענקי של החלקה על הקרח חנות הג'מבו הענקית ואזור ריף הדולפינים שניתן לעשות בו צלילות ושחייה לצידם. בנוסף בקרו גם בחוף של מוש וחוף הדקל שם נערכת בדרך כלל קבלת שבת חגיגית עם המוני צעירים!
     
  • מה תוכלו לעשות בסביבת העיר אילת בחג החנוכה? - גם מחוץ לעיר לא חסר מה לעשות: תוכלו להזמין טיולי ג'יפים לקניון האדום להרי אילת טיולי גמלים ופארק חבלים. כמו כן לחובבי הטבע המושבעים מומלץ ביותר לטייל בפארק תמנע וסביבו אך כמובן לברר את מזג האוויר מחשש לשטפונות בסביבתו.
     
  • איך כדאי להגיע לאילת בחג החנוכה? - בין הדרכים הפופולריות לרדת לאילת תוכלו לנסוע ברכב בין 4 ל - 5 שעות להזמין נסיעה מראש באוטובוס לאילת או לצאת בטיסה מנמל התעופה בן גוריון (TLV) לשדה התעופה רמון (RTM) עם חברות התעופה ישראייר או ארקיע.

 

לאן לטוס בחנוכה? אילת

פאפוס קפריסין - היעד הכי קרוב לטוס אליו בחג החנוכה!

אז לאן כדאי לטוס בחנוכה? אחד היעדים הקרובים והמשתלמים שיש אליו הרבה טיסות זולות באזור חנוכה היא העיר פאפוס שבקפריסין. בפאפוס תוכלו להנות מטיולים בעיר החוף טברנות שופינג ומסעדות מומלצות!

  • מהו מזג האוויר בדרך כלל בפאפוס קפריסין בחג החנוכה? - מזג האוויר בפאפוס קפריסין נע בין טמפרטורות במהלך היום של 19 - 22 מעלות צלזיוס ובלילה בין 11 - 14 מעלות צלזיוס. טוב לדעת גם כי כשליש מחודש דצמבר בפאפוס עתיד להיות גשום.
     
  • אילו פעילויות תוכלו לעשות בפאפוס קפריסין בחג החנוכה? - בגזרת המונומנטים הייסטוריים שיש לעיר פאפוס להציע לכם: בקרו במגדלור של פאפוס בבית דיוניסוס מבצר פאפוס וקברי המלכים. בנוסף סיירו באזור "הספינה הטרופה" נמל פאפוס וסלע אפרודיטה. בערב מומלץ לסגור איזו טברנה במסעדה אותנטית בשילוב ריקודי פולקלור.
     
  • מה תוכלו לעשות בסביבת העיר פאפוס שבקפריסין בחג החנוכה? - העיר פאפוס שממוקמת על האי הגדול קפריסין היא מקום מצויין לחקור אותו במספר ימים וניתן אף להקיף את קפריסין ביום אחד שלם! תוכלו לצאת מפאפוס למגוון סיורי יום קרובים בערים כמו לרנקה לימסול ואם אתם אמיצים מספיק אז גם בעיר קירניה ששוכנת בצד הטורקי של קפריסין.
     
  • איך כדאי להגיע לפאפוס קפריסין בחג החנוכה? - חברות תעופה רבות מוציאות טיסות מתל אביב ליעד הקפריסאי הקרוב כמו: ישראייר בלו בירד טוס אייר וסייפרוס איירווייז. אתם תנחתו בנמל התעופה הבינלאומי של פאפוס (PFO) נמצא כ - 17 קילומטר ממרכז העיר פאפוס או לחלופין בשדה התעופה הבינלאומי של לרנקה המרוחק משם כשעה וחצי של נסיעה. זכרו שקפריסין היא דיי קרובה, אבל ביטוח נסיעות לקפריסין הוא לגמרי חובה :)

כלקיס יוון - חופשה יוונית חגיגית בחג החנוכה!

לאן מומלץ לטוס ליוון בחנוכה? לעיר כלקיס כמובן! מומלץ לשלב אותה עם טיול היסטורי והיסטרי בבירת יוון - אתונה להנות מאוכל טוב אווירה מזרחית וטיולים שווים.

  • מהו מזג האוויר בדרך כלל באזור כלקיס יוון בחג החנוכה? - ביעד היווני צפויים כשניים עשר ימי גשם בחודש דצמבר הטמפרטורות קרירות אך נעימות בין 16 - 21 מעלות צלזיוס במהלך היום ובלילות בין 10 - 15 מעלות צלזיוס בממוצע.
     
  • אילו פעילויות תוכלו לעשות בעיר כלקיס שביוון בחג החנוכה? - החופים הרבים של כלקיס שילוב של קולינריה היסטוריה ונהנתנות מושלם לחג החנוכה. לכלקיס תגיעו בנסיעה של שעה מאתונה ותהנו מאטרקציות שוות כגון: סיור בטירת קרבבה הגשר הגבוה אוריפוס מוזיאון הלייטהאוס שופינג בחנות הג'מבו הענקית וטיולי ערב בעיר העתיקה.
     
  • מה תוכלו לעשות בסביבת העיר כלקיס בחג החנוכה? - אתונה היא כמובן עיר המוצא שנמצאת במרחק שעה נסיעה וגם בה תוכלו לטייל מחוץ לאזור כלקיס. בנוסף קיימות עוד כמה שמורות טבע בסביבה אזורי: פיראוס ופורוס המרתון והמנזרים הקרובים.
     
  • איך כדאי להגיע לכלקיס יוון בחג החנוכה? - על מנת להגיע לכלקיס תנחתו בשדה התעופה הבינלאומי של העיר אתונה המפורסמת (ATH) להנות שם מהדלקת נרות חנוכה חגיגית בבית חב"ד ומשם לנסוע כשעה לאזור כלקיס.

 

לאן לטוס בחנוכה? יוון כלקיס

בארי איטליה - היעד האיטלקי המקסים לחגוג בו את חג החנוכה!

בארי הוא יעד מצויין בחנוכה יעד אירופאי מעניין מאוד לחובבי ההיסטוריה תרבות ואמנות. בבארי תוכלו להנות משלל מנות טעימות במסעדות שף מומלצות ונחשבות!

  • מהו מזג האוויר בדרך כלל באזור בארי איטליה בחג החנוכה? - מזג האוויר בעיר האיטלקית: בארי נוטה להיות קריר בדצמבר ועם זאת בסגנון ים - תיכוני עם טמפרטורות שנעות בין 15 - 20 מעלות צלזיוס במהלך היום בממוצע ובלילות בין 4 - 13 מעלות צלזיוס. במקרים קיצוניים המעלות עשויות אף לרדת למעלה אחת או למינוס מעלה אחת מתחת לאפס כך שתוכלו להנות גם מהשלג.
     
  • אילו פעילויות תוכלו לעשות בעיר בארי שבאיטליה בחג החנוכה? - בין האטרקציות המומלצות בעיר בארי בחג החנוכה סיירו בסביבת בזיליקת "סאן ניקולה" בקרו בנמל הישן של בארי שם תוכלו לבצע שלל פעילויות ספורט ימי שייט ביאכטות וקייאקים. בנוסף בקרו גם בטירת בארי המפורסמת אורצ'סטרת "סטרה דלי" שמלאה בסצנה קולינרית שווה במיוחד ואל תזניחו את אזור העיר העתיקה (Bari Vacchia).
     
  • מה תוכלו לעשות בסביבת העיר בארי שבאיטליה בחג החנוכה? - בין המקומות המדהימים שניתן לבקר בהם מחוץ לעיר בארי בקרו בפארק הלאומי: Alta Murgia שם תהנו מנופים אקזוטיים והרריים מטורפים עם טירות עתיקות רק הקפידו להקדים את הגעתכם כיוון שהאתרים נסגרים דיי מוקדם. בנוסף תוכלו להנות מיום טיול לעיר נאפולי ואם ברצונכם להאריך אז אולי אפילו לרומא.
     
  • איך כדאי להגיע לבארי איטליה בחג החנוכה? - מנמל התעופה של תל אביב (TLV) ניתן לקחת טיסה ישירה עם חברת ריינאייר לשדה התעופה הבינלאומי של בארי (BRI). הטיסה הישירה עשויה לקחת כ - 3 שעות ו - 10 דקות. בנוסף תוכלו לקחת גם טיסה ישירה לעיר נאפולי (NAP) ומשם לעשות רוד טריפ לאזור מחוז פוגליה שם העיר בארי נמצאת. כבר טסים? אבל ביטוח נסיעות לאיטליה על הדרך לא שוחכים :)

לאן כדאי לטוס בחנוכה?

לסיכום, מגזין Gooday הביא לפניכם את ארבעת המקומות שמומלץ לטוס אליהם בחג החנוכה אנו מאחלים לכם בחירה נכונה ביעד המתאים וחג חנוכה שמח וממליצים לכם לרכוש ביטוח נסיעות מותאם דרך האתר בזול!

 

איך? בעזרת השוואת המחירים של ביטוחי נסיעות לחו''ל, כאן בגודיי.

 

שיר מהצרי
מאת: שיר מהצרי בלוגרית טיולים ובעלת תעודה מקצועית ממשרד התיירות. כותבת בצוות Gooday
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות