לאן לטוס בינואר?

לאן שווה לטוס בינואר? כל היעדים החמים מחכים לכם כאן!

 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
לאן לטוס בינואר? אירופה או יעד חם? קראו עכשיו

לאן שווה לטוס בינואר, לאן מומלץ לטוס בינואר או בעצם, לאן הכי כדאי לטוס בינואר אלו שאלות מרתקות שנענה עליהם בכתבה שהכנו לפניכם במגזין Gooday עם יעדים לטוס בינואר.

לרנקה, קפריסין - גיחה מהירה לחופשה חמימה בחודש ינואר!

לאן כדאי לטוס בינואר? היעד הקפריסאי מחכה לכם בשקיקה עם רצועות חוף קסומות, מבנים בעלי ארכיטקטורה מרשימה והיסטוריה מעניינת. ברוכים הבאים לעיר לרנקה שבקפריסין!

  • מהו מזג האוויר בלרנקה, קפריסין בחודש ינואר? - מזג האוויר בלרנקה בחודש ינואר נוטה להיות שטוף שמש אך בעל טמפרטורות נמוכות שעומדות על בין 12 - 20 מעלות צלזיוס במהלך היום ובלילות בין 5 - 12 מעלות צלזיוס בממוצע. הסיכוי לשלגים בלרנקה הוא בדרך כלל אפסי אך אם תרצו לראות כזה או אפילו לגלוש, אתם יותר ממוזמנים לנסוע מלרנקה כשעה וחצי ברכב לכיוון הרי הטרואודוס.
     

  • מה עושים בלרנקה, קפריסין בחודש ינואר? - בין המקומות המתויירים בעיר החביבה, לרנקה בקרו בכנסיית סנט לזרוס, מבצר סטברובני ותוכלו אפילו לערוך צלילה חובבנית באזור זנוביה, רק אל תשכחו כמובן להוסיף את הרחבת הספורט האתגרי לביטוח הנסיעות שתרכשו באתר Gooday!
     

  • מה אפשר לעשות באזור העיר לרנקה בחודש ינואר? - תוכלו לבצע מגוון סיורי יום לעיירות נופש מדהימות בניהן עיירת הנופש המפורסמת, איה נאפה. אנחנו בחרנו להמליץ לכם על טיול יומי לאזור לפקארה (Lefkara) באזור זה תוכלו לבקר בכפר היפהפה על ההרים שנקרא: קאטו דריס (Kato Drys) ובכפר נוסף עם מגוון של אופציות קולינריות בשם: זיגי (Zygi).
     

  • איך מגיעים ללרנקה שבקפריסין בחודש ינואר? - תוכלו לצאת משדה התעופה הבינלאומי, בן גוריון יחד עם מגוון טיסות ישירות לשדה התעופה הבינלאומי בלרנקה שנקרא: LCA. הטיסות יוצאות עם חברות תעופה ישראליות ובינלאומיות כמו: וויז אייר, אג'יאן איירליינס, אלעל, ארקיע וישראייר.
     

לאן לטוס בינואר? קפריסין

פורט דו סוליי, בין שוויץ לצרפת - יעד הסקי המרשים ביותר לחודש ינואר!

אחד מיעדי הסקי המרשימים שכדאי לטוס אליהם בחודש ינואר ממוקם באזור פורט דה סוליי ממש בין אזור העיר ז'נבה שבשוויץ לבין הגבול עם צרפת. באזור מגוון אתרי סקי שהגדול מבניהם נמצא בעיירה פורט דה סוליי (Portes du soleil). המלצה חמה מגודיי - קראו עוד על ביטוח סקי!

  • מהו מזג האוויר בפורט דה סוליי, שוויץ בחודש ינואר? - הטמפרטורות באזור נוטות לרדת בדרך כלל עד 10 מעלות מתחת ל - 0 ביום ובלילה כך שיש שלג בצורה טובה וניתן לגלוש בהתאם, רק אל תשכחו קרם הגנה לפנים, תאמינו או לא, זה שקר לא אומר שהשמש לא מחממת.
     

  • מה עושים בעיירת הסקי פורט דה סוליי בחודש ינואר? - באחד מאתרי הסקי הגדולים בעולם שנמצא בעיירה תוכלו לבצע מגוון סוגי גלישה בהם סקי וסנואובורד בשלל מסלולים שונים המותאמים לפי רמות שונות של קושי.
     

  • מה אפשר לעשות בסביבת אזור פורט דה סוליי חוץ מסקי בחודש ינואר? - לא חסרים ברים באזור העיירה בהם ניתן לחגוג לאחר פעילות הסקי עצמה, מלונות ובהם אזורי נופש, מסאז'ים וספא לאחר היום המעייף ומלא האנרגיות שעברתם. כמו כן, קיימות גם מסיבות ריקודים באוויר הפתוח במיוחד בינואר שנחשב כחודש הסקי הגדול ביותר!
     

  • איך מגיעים לפורט דה סוליי בחודש ינואר? - קיימות מספר דרכים להגיע לעיירה החורפית והאייקונית. אחת מהן היא לקחת טיסה ישירה שמפעילה חברת אלעל לעיר הפופולרית ג'נבה שבשווייץ ולנחות בשדה שנקרא: GVA משם לנסוע ברכב כשעה ו - 40 דקות. דרך נוספת היא להגיע בטיסה ישירה עם חברת טראנסוויה, לנחות בשדה התעופה ליון סנט - אכזופרי (LYS) ולנסוע משם ברכב כמעט 3 שעות.

בודפשט, הונגריה - חופשה חורפית אירופאית זולה בחודש ינואר!

לאן כדאי לטוס בינואר באירופה? חופשה חורפית, זולה וקלאסית באירופה ביקשתם? את בודפשט הקסומה קיבלתם! היעד האירופאי הזה מתאים לילדים, צעירים ומבוגרים כאחד: לחופשות משפחתיות, טיולים רומנטיים ומסיבות רווקים ורווקות. אתם מוכנים לבודפשט? כי אנחנו ממש רוצים להתחיל לספר לכם עליה…

  • מהו מזג האוויר בבודפשט, הונגריה בחודש ינואר? - חודש ינואר באזור העיר בודפשט מתבטא בעיקר בטמפרטורות שנעות בין מינוס 2 מעלות ל - 10 מעלות צלזיוס פלוס במהלך היום ובלילה בין מינוס 8 מעלות ועד ל - 0 מעלות צלזיוס מה שאומר כמובן שעשויים להיות מספר ימים מושלגים, אז תהנו מהם!
     

  • מה עושים בבודפשט, הונגריה בחודש ינואר? - ינואר הוא אחד החודשים הקרים בבירת הונגריה אך אל תתנו לזה להטעות אתכם כי יש המון מה לעשות בעיר גם כשהיא מושלגת החל משווקי כריסמס חגיגיים, מופע אורות הבזיליקה, שייט עם ארוחת ערב משפחתית או רומנטית על נהר הדנובה ומסיבת ספא עם מים רותחים באוויר הפתוח בזמן שיורד שלג, זאת ממש חוויה של פעם בחיים!
     

  • מה אפשר לעשות באזור העיר בודפשט בחודש ינואר? - גם מחוץ לעיר, קיימים מגוון סיורי יום שתוכלו לקחת ואפילו לחצות את הגבול ברכבת למדינות שכנות כמו למשל: סיור יומי לעבר העיר ברטיסלבה שנמצאת במדינת סלובקיה השכנה או נסיעה של 3 שעות עם עצירות נחמדות בדרך לעיר וינה שבאוסטריה, כך תוכלו לסמן וי על יעד נוסף במחיר של שניים באחד.
     

  • איך מגיעים לבודפשט שבהונגריה בחודש ינואר? - לא חסרות דרכים מגוונות בחודש ינואר להגיע ליעד הפופולרי הזה במגוון טיסות ישירות לשדה התעופה BUD שנמצא במרחק של כ - 16 קילומטרים ממרכז העיר בודפשט. בין חברות התעופה שמפעילות טיסות ישירות ליעד תמצאו את: אלעל, ארקיע, וויז אייר ההונגרית וריינאייר האירית.
     

לאן לטוס בינואר? בודפשט

מלאגה, ספרד - היעד הספרדי שישמח לקבל את פניכם בחודש ינואר!

לאן לטוס באירופה בינואר? יעד נוסף וחמים ביחס לאירופה, מחכה שתבקרו בו בחודש ינואר ומומלץ מאוד במסגרת חופשה משפחתית. העיר מלאגה נמצאת בדרום ספרד, קרוב לאזור מדינת מרוקו ומיצר גיברלטר מה שמקנה לה מזג אוויר נוח לטיול באחד החודשים החורפיים במערב במהלך השנה.

  • מהו מזג האוויר במלאגה, ספרד בחודש ינואר? - מזג האוויר במלאגה, ספרד מזכיר את מזג האוויר הים תיכוני בחורף עם טמפרטורות שנעות בין 14 - 20 מעלות צלזיוס במהלך היום ובלילה בין 4 - 12 מעלות צלזיוס פלוס. כמו כן, ייתכן סיכוי גם למספר רב של ימי גשם.
     

  • מה עושים במלאגה שבספרד בחודש ינואר? - קיימות מגוון אטרקציות שניתן לעשות בעיר מלאגה בחודש ינואר כמו למשל: ביקור במרכז עולם המים שממוקם במתחם: Puerto Marina Benalmadena Malaga, גן החיות עם מבחר עצום בשם: Fuengirola Biparc וגני אלרטירו המפורסמים. כמו כן, בקרו גם בפארק המרכזי של מלאגה (Malaga Park), ארמון אלקסאבה בו תמצאו מצודה יפהפייה עם תצפית על העיר ובגזרת האתרים ההיסטוריים בקרו בקתדרלת מלאגה. בנוסף, אם אתם חובבי אמנות תוכלו לבקר במוזיאון פיקאסו המפורסם בעיר.
     

  • מה אפשר לעשות באזור העיר מלאגה בחודש ינואר? - בין טיולי היום המפורסמים שניתן לקחת ממלאגה אנו ממליצים לכם לא לוותר על טיול למיצר גיברלטר שם תוכלו להנות משלל אטרקציות שונות כמו מערת "סנט מייקל" ונסיעה ברכבל הפופולרי של גיברלטר. כמו כן, לא כדאי גם לוותר על טיול טבע קצר לצוק גיברלטר ולשלב אותו בטיול שלכם במיוחד אם אתם עם ילדים, הקופים שנמצאים באזור ממש גונבים את ההצגה. כמו כן, נציין גם שנסיעה מהעיר מלאגה לאזור גיברלטר אורכת כשעה ו - 40 דקות כך שניתן לנסוע לאזור עם הילדים בנוחות ולעשות אפילו עצירה או שתיים בדרך להתרעננות.
     

  • איך מגיעים לעיר מלאגה שבספרד בחודש ינואר? - שדה התעופה הבינלאומי שנמצא בעיר מלאגה נקרא: AGP והוא ממוקם במרחק של כ - 8 קילומטרים ממרכז העיר. לעיתים מוציאות חברות תעופה ישראליות כמו אלעל וארקיע, טיסות ישירות ליעד האהוב שאורכות כ - 5 שעות אך במידה ולא קיימות טיסות ישירות בינואר, תוכלו תמיד להזמין טיסות קונקשיין עם עצירה באחת הערים האייקוניות במרכז אירופה ואולי אפילו להנות מטיול של שתי מדינות שונות במחיר של אחת!

מאוריציוס - היעד הכי חם בחודש ינואר על שפת האוקיינוס ההודי!

לאן לנסוע בינואר או לאן אפשר לטוס בינואר מבלי להיתקל בקור ושלג? לאי הקסום מאוריציוס שממוקם באוקיינוס ההודי תגיעו עם צבא של בגדי ים והמון אנרגיות. מייד נספר לכם על היעד החם והמושלם עבורכם בחודש ינואר..

  • מהו מזג האוויר באי מאוריציוס בחודש ינואר? - חודש ינואר הוא אחד משני החודשים החמים ביותר על האי המתוייר עם יותר מ - 11 שעות אור ביום וטמפרטורות שעומדות על 33 מעלות במהלך היום!
     

  • מה עושים באי מאוריציוס בחודש ינואר? - במדינת האי קיימות אינספור אפשרויות להנות, החל מפעילויות ספורט ימי זולות, צפייה בשקיעות בחופים מדהימים, משקאות קוקוס טרופיים וטריים ועוד המון טיולי טבע מודרכים. האי מאוריציוס מושלם להצעות נישואין, טיולים רומנטיים וטיולי מבוגרים וכדאי להנות משלל הפעילויות שיוצעו לכם במלון הריזורט בו תשהו כולל הופעות והצגות מסורתיות שונות כי להגיע לאי מאוריציוס זה להגיע להתפנק!
     

  • מה אפשר לעשות באזור האי מאוריציוס בחודש ינואר? - בין הטיולים השווים שכדאי לבצע על האי אנו ממליצים על שילוב כמה נקודות מתוך מסלול שבועי לאזור נמל: פורט לואיס שם תוכלו לטייל בשוק העממי והטיילת הנחמדה ולהמשיך לגן הבוטני: פאמפלימוס. כדאי גם לבקר בעיירה קיופי (Curepipe) ולסייר במוזיאון הסוכר המתוייר. 
     

  • איך מגיעים לאי מאוריציוס בחודש ינואר? - חברת התעופה "אייר סיישל" מפעילה טיסות ישירות ליעד האהוב עם עצירת ביניים של שעתיים לתדלוק באיי סיישל ולקינוח, אתם תנחתו בשדה התעופה הבינלאומי של מאוריציוס שנקרא: MRU.
     

לאן לטוס בינואר? מאוריציוס

חמשת המקומות שמומלץ לטוס אליהם בינואר

לסיכום, לפני שאתם מחליטים לאן טסים בינואר עיינו בכתבה שהכנו לכם במגזין Gooday, ותהנו מקריאה על חמשת היעדים שהכי שווה לטוס אליהם בחודש ינואר. החל מלרנקה הקרובה, ממשיכים ליעד הסקי שכבש את ינואר וממוקם בין שוויץ לצרפת ויכולים גם לתת גיחה חורפית לאחת הערים הפופולריות והזולות ביותר לחופשה בחודש ינואר באירופה, הלוא היא - בודפשט.
 

בנוסף, הוספנו לכם גם יעדים שיחממו לכם את החורף כמו מלגה שבספרד ואם מתאים לכם ממש להרגיש בשיא הקיץ, תבחרו בחופשה באי האקזוטי, מאוריציוס. 
 

לסיום, מגזין Gooday מנגיש לכם את כל המידע שאתם צריכים על יעדים לחופשה בחודשי השנה השונים כולל מחשבון זמין להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל. 

שיר מהצרי
מאת: שיר מהצרי בלוגרית טיולים ובעלת תעודה מקצועית ממשרד התיירות. כותבת בצוות Gooday
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות