שירות לקוחות
03-3034770צריכים להפעיל את הביטוח ולתבוע את מנורה מבטחים בנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל, כאן תגלו איך עובד התהליך.
מעוניינים לתבוע במסגרת ביטוח הנסיעות של חברת מנורה מבטחים? בעמוד זה תוכלו לקבל את כל המידע החשוב בנושא, כולל מסמכים נדרשים לצורך הגשת התביעה, דרכי ההתקשרות עם החברה והשלבים השונים.
ניתן להגיש תביעה ולקבל החזרים מביטוח הנסיעות של מנורה מבטחים במספר מקרים שונים. בעמוד זה תוכלו לקרוא בהרחבה על סוג המסמכים הנדרשים, דרכי השליחה האפשריות וגם מה קורה לאחר שהמסמכים נשלחו.
לחצו למעבר למידע הרלוונטי לכם:
>>> לחצו למידע כללי (דרכי יצירת קשר, איך לשלוח את המסמכים ועוד)
שהיתם בחו"ל ונזקקתם לשירות רפואי? התאשפזתם במהלך הטיול או החופשה במדינת היעד? הכיסוי של אשפוז בחו"ל יסייע במימון של העלויות. ניתן לקבל מענה באמצעות מוקד תמיכה רפואי אשר זמין 247.
איך מגישים?
נדרש להתקשר למוקד החירום אשר פועל 24/7 ומספרו הוא 972-3-9206911+. לאחר מכן, חברת מנורה מבטחים בודקת אם ניתן להסדיר את התשלום מול המרכז הרפואי שבו התבצע האשפוז ובמידה ולא ניתן, החברה תשפה את המבוטח עם חזרתו ארצה.
אילו מסמכים צריך?
ניתן לקבל החזרים על תשלומים או הפסד פקדונות במקרים בהם מדובר במחלה, מוות, אשפוז של בן משפחה קרוב וכדומה.
איך מגישים?
ממלאים טופס תביעה, מצרפים מסמכים נוספים (ראו פירוט בהמשך) ושולחים אותם אל סוכן הביטוח או ישירות אל חברת מנורה מבטחים.
אילו מסמכים צריך?
אם קרוב משפחה אשר מתגורר בישראל אושפז או נפטר בעת שהותכם בחו"ל, תוכלו לקבל החזר על תשלומים שאינם מוחזרים כגון כרטיס הטיסה, תשלום למקומות לינה (מלונות וכדומה) וגם בעבור הפסד פקדונות. יש לבדוק את גובה ושיעור ההחזר בפוליסה שהוזמנה.
איך מגישים?
ממלאים טופס תביעה, מצרפים מסמכים נוספים (ראו פירוט בהמשך) ושולחים אותם אל סוכן הביטוח או ישירות אל חברת מנורה מבטחים. אם תרצו כי סוכן הביטוח הקבוע שלכם יטפל בפנייה תצטרכו למלא ולחתום על פסקת מינוי, בסעיף המתאים בטופס התביעה.
אילו מסמכים צריך?
בין אם נבדקתם על ידי רופא במהלך החופשה או הטיול ובין אם ביצעתם בדיקות אבחנתיות, תוכלו לקבל מימון של העלויות על ידי פנייה אל מוקד התמיכה הרפואי של חברת מנורה מבטחים.
איך מגישים?
נדרש להתקשר למוקד החירום אשר פועל 24/7 ומספרו הוא 972-3-9206911+. לאחר מכן, חברת מנורה מבטחים בודקת אם ניתן להסדיר את התשלום מול המרכז הרפואי שבו התבצע האשפוז ובמידה ולא ניתן, החברה תשפה את המבוטח עם חזרתו ארצה.
אילו מסמכים צריך?
במסגרת תביעת ביטוח נסיעות לחו"ל של מנורה, תוכלו לקבל פיצוי על נזק, אובדן או גניבה של הרכוש שלכם, בהתאם לתנאי הפוליסה שהוזמנה.
איך מגישים?
פונים אל סוכן או ישירות אל חברת הביטוח, ניתן גם למלא טופס תביעה דיגיטלי.
אילו מסמכים צריך?
איך ולאן שולחים את המסמכים?
לרשותכם עומדות מספר דרכים לשליחה של המסמכים הנדרשים:
ניתן לקבל מידע על טלפונים של חברת מנורה מבטחים גם בקישור הזה.
מה קורה לאחר שליחת המסמכים?
חברת הפניקס בודקת את המסמכים שנשלחו ואת זכאות המבוטח, בהתאם לפוליסה שנרכשה על ידו. במידה והכל תקין, יתקל אישור לכיסוי הביטוחי. במידה וחסרים מסמכים, תידרשו לספק אותם. במצבים בהם הפוליסה אינה מכסה את האירוע שהתקיים, חברת הפניקס תיידע את המבוטח בהודעה, עד 30 ימים מקבלת המסמכים.
איך יוצרים קשר עם חברת מנורה מבטחים לצורך בירורים?
אם תרצו לברר אודות קבלת המסמכים או נושאים אחרים הקשורים לתביעה שהגשתם, תוכלו לעשות זאת על ידי פנייה אל החברה
אהבתי ממש עושים את החיים קלים
אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה
ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !
שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!
אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות
שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!
שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום
מאוד נוח, שירות אדיב ומסור
שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!
אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!
שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!